掃呢頁CODE去手機

2016年12月27日 星期二

搏命搵奶粉錢 梁烈唯錫錫老婆巨肚 __,梁烈唯,

唯唯將做老竇,變得更成熟!藝人梁烈唯(唯唯)聖誕節到中山登台搵真銀,現場有很多Fans,相當熱鬧!談到太太Tina即將生B,聖誕節不能陪太太會否感可惜時,他坦言:「都有少少唔捨得,不過阿女就嚟出世,都要搵定啲奶粉錢,工作緊要。」唯唯又指稍後都要到杭州、台山及馬來西亞登台,所有日子都要工作,更笑言很感恩,得到不少客戶的垂青,讓他可以維持到屋企必需開支,所以愈做愈起勁。此外,唯唯出席香港肌健協會活動, ...


唯唯將做老竇,變得更成熟!

藝人梁烈唯(唯唯)聖誕節到中山登台搵真銀,現場有很多Fans,相當熱鬧!談到太太Tina即將生B,聖誕節不能陪太太會否感可惜時,他坦言:「都有少少唔捨得,不過阿女就嚟出世,都要搵定啲奶粉錢,工作緊要。」唯唯又指稍後都要到杭州、台山及馬來西亞登台,所有日子都要工作,更笑言很感恩,得到不少客戶的垂青,讓他可以維持到屋企必需開支,所以愈做愈起勁。

此外,唯唯出席香港肌健協會活動,與一班有肌肉萎縮症的患者齊齊食自助餐,他說:「佢哋全部都係行動不便,無藥可醫嘅病患者,食自助餐都好困難,所以今次我哋做咗呢個活動,我自己能令佢哋過一個溫暖嘅聖誕,都好開心,之後我都會去佢哋會址煮嘢畀佢哋食。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!