掃呢頁CODE去手機

2016年12月30日 星期五

網晒頭貼頭相 余文樂公開戀情? __,余文樂,

藝人余文樂(樂仔)單身多年,好多人都好關心佢嘅感情狀況,先後傳過緋聞嘅有周冬雨同阮小儀,周冬雨樂仔就話當佢係妹,而小儀樂仔亦都否認咗,近日樂仔終於開齋!被爆撻着台灣皮帶大王千金、女星王棠云(Sarah),仲被拍得於美國共度聖誕節,而樂仔對呢後戀情冇否認亦冇承認。但係今早樂仔疑似係ig公開戀情,佢上載一張頭貼頭、睇緊唔知係日出定日落嘅相,然後寫道:「Invincible.Thefutureisbri ...


藝人余文樂(樂仔)單身多年,好多人都好關心佢嘅感情狀況,先後傳過緋聞嘅有周冬雨同阮小儀,周冬雨樂仔就話當佢係妹,而小儀樂仔亦都否認咗,近日樂仔終於開齋!被爆撻着台灣皮帶大王千金、女星王棠云(Sarah),仲被拍得於美國共度聖誕節,而樂仔對呢後戀情冇否認亦冇承認。

但係今早樂仔疑似係ig公開戀情,佢上載一張頭貼頭、睇緊唔知係日出定日落嘅相,然後寫道:「Invincible. The future is bright ❤️」大約意思係無堅不摧,未來是光明的,再加一個心心符號,係咪講緊佢同王棠云嘅愛情係無堅不摧呢?雖然張相只係得背面,但網友都紛紛認定係王棠云,有網友送上祝福,亦有網友話失戀了:「我的六叔啊,大早上的就難過。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!