掃呢頁CODE去手機

2016年12月26日 星期一

女神修頓派軍糧!陳凱琳利東街食玩買 __,凱琳,女神,陳凱琳,

陳凱琳落區喇!擁有甜美笑容的前港姐冠軍陳凱琳(Grace)於東網巨星節目《區區有女神》中突襲灣仔區,行經利東街、玩具街及修頓球場,她直言每處地方都有不少回憶:「細個我會跟屋企人去囍帖街買揮春,依家利東街變咗好多時裝店同食肆,中西合璧,我成日都會嚟Shopping㗎!」其實每逢聖誕節及萬聖節,Grace都會到玩具街買應節Cosplay裝及禮物。行到修頓球場,Grace向運動男畀Like:「我細佬好鍾 ...




其他影片:>>






陳凱琳落區喇!

擁有甜美笑容的前港姐冠軍陳凱琳(Grace) 於東網巨星節目《區區有女神》中突襲灣仔區,行經利東街、玩具街及修頓球場,她直言每處地方都有不少回憶:「細個我會跟屋企人去囍帖街買揮春,依家利東街變咗好多時裝店同食肆,中西合璧,我成日都會嚟Shopping㗎!」其實每逢聖誕節及萬聖節,Grace 都會到玩具街買應節Cosplay裝及禮物。行到修頓球場,Grace向運動男畀Like:「我細佬好鍾意打籃球,有時我都會去支持佢,運動叻嘅男仔係最Charm!」

節目內,親民的Grace更親手炮製心形甜品給市民,引來大批支持者「搶食」,每位市民試食後都會畀分,以10分為滿分,究竟Grace會獲得多少分數呢?想睇呢位女神「玩轉」灣仔,記得星期三晚黐實東網巨星喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!