掃呢頁CODE去手機

2016年12月23日 星期五

鄧佩儀恨拍拖 放聲氣搵男友過聖誕 __,鄧佩儀,

Gloria自認Dry到爆。最近憑無綫劇《幕後玩家》升呢的前華姐冠軍鄧佩儀(Gloria)於加拿大長大,特別喜歡聖誕節,每年都跟家人及朋友食火雞,今年她搞搞新意思,轉食日本和牛,自認饞嘴的Gloria面對超多肉汁的頂級飛驒牛即食指大動,燒完一塊又一塊,食到舔舔脷!24歲的Gloria只拍過一次拖,當年碰巧未到聖誕就分手,因此從未過到一個有男友的浪漫節日,她直認Dry爆,每年都會跟好友呻恨拍拖,搞笑 ...


Gloria自認Dry到爆。

最近憑無綫劇《幕後玩家》升呢的前華姐冠軍鄧佩儀(Gloria)於加拿大長大,特別喜歡聖誕節,每年都跟家人及朋友食火雞,今年她搞搞新意思,轉食日本和牛,自認饞嘴的Gloria面對超多肉汁的頂級飛驒牛即食指大動,燒完一塊又一塊,食到舔舔脷!

24歲的Gloria只拍過一次拖,當年碰巧未到聖誕就分手,因此從未過到一個有男友的浪漫節日,她直認Dry爆,每年都會跟好友呻恨拍拖,搞笑的Gloria更笑言歡迎男士追求:「唉!24年都係單身過節,我覺得聖誕係好浪漫嘅節日,同家人過係開心,但都想有男友,每年都會同單身女性朋友睇燈飾……唔!可能今年有偶遇呢!歡迎大家嚟啲有燈飾嘅地方搵我,唔好怕醜,埋嚟同我傾吓偈(覺得咩叫浪漫?)最理想係好似劇集咁,滿天燈飾,兩個人圍住同一條頸巾!(你係個浪漫女仔?)係㗎!鍾意人哋親手整嘢畀我,作一首歌畀我就最冧!」

Gloria大談擇偶條件,表示最緊要幽默,外型反而冇所謂:「試過我暗戀個男仔好幽默,但唔靚仔仲矮過我,我覺得幽默唔係爛Gag,係黃子華嗰隻,天生風趣!」Gloria在《幕》劇表現備受稱讚,她希望來年有更多拍劇及拍旅遊節目機會,講到若工作太忙會沒有時間識男友,她就表示工作行先,繼續Dry都冇辦法。

場地:和牛燒肉.純

鳴謝:Barry@Oneness


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!