網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月18日 星期日

【拖手熊做主角】香香婚禮場地走簡約風 __,香香,岑麗香,

果然充滿童話氣息。岑麗香同強強今日結婚啦!今朝八點(香港時間)香香就安排咗喺婚宴場地見記者,雖然婚宴就未正式開始,但係會場已經布置得七七八八。一如香香所講充滿童話氣息,見場地有一對手拖手熊仔做主題,喺熊仔心口就印上香香同強強嘅英文縮寫「E」同「J」,現場仲有一片粉色玫瑰花海。另外喺偏廳就見到有預備做斟茶儀式嘅擺設,而設宴嘅地方非常簡潔,照推斷大約有接近20圍左右。_________________ ...


果然充滿童話氣息。岑麗香同強強今日結婚今朝八點(香港時間)香香就安排咗喺婚宴場地見記者,雖然婚宴就未正式開始,但係會場已經布置得七七八八。一如香香所講充滿童話氣息,見場地有一對手拖手熊仔做主題,喺熊仔心口就印上香香同強強嘅英文縮寫「E」同「J」,現場仲有一片粉色玫瑰花海。另外喺偏廳就見到有預備做斟茶儀式嘅擺設,而設宴嘅地方非常簡潔,照推斷大約有接近20圍左右。_________________ ...


果然充滿童話氣息。

岑麗香同強強今日結婚今朝八點(香港時間)香香就安排咗喺婚宴場地見記者,雖然婚宴就未正式開始,但係會場已經布置得七七八八。一如香香所講充滿童話氣息,見場地有一對手拖手熊仔做主題,喺熊仔心口就印上香香同強強嘅英文縮寫「E」同「J」,現場仲有一片粉色玫瑰花海。

另外喺偏廳就見到有預備做斟茶儀式嘅擺設,而設宴嘅地方非常簡潔,照推斷大約有接近20圍左右。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!