掃呢頁CODE去手機

2016年12月6日 星期二

謝霆鋒超親民幫襯平民小店 聞王菲即閃? __,霆鋒,王菲,謝霆鋒,

廚神食嘅嘢一定有所保證啦。「型男廚神」謝霆鋒近年主持美食真人騷節目《12道鋒味》,醉心廚藝的他不時「食好西」,嘗盡山珍海味貴價美食,不過近日霆鋒難得回港,見他連日與友人外出搵食時,均喜歡捐窿捐罅幫襯平民小店「食平西」。日前下午時段,頭戴鴨嘴帽,身穿牛仔褲,一身樸素打扮的霆鋒,與友人現身灣仔一間平民食店醫肚,見他甫入店即揀選了背對大門口的位置而坐,但仍引來不少目光,親民的霆鋒表現隨和,還向其他食客點 ...


廚神食嘅嘢一定有所保證啦。

「型男廚神」謝霆鋒近年主持美食真人騷節目《12道鋒味》,醉心廚藝的他不時「食好西」,嘗盡山珍海味貴價美食,不過近日霆鋒難得回港,見他連日與友人外出搵食時,均喜歡捐窿捐罅幫襯平民小店「食平西」。

日前下午時段,頭戴鴨嘴帽,身穿牛仔褲,一身樸素打扮的霆鋒,與友人現身灣仔一間平民食店醫肚,見他甫入店即揀選了背對大門口的位置而坐,但仍引來不少目光,親民的霆鋒表現隨和,還向其他食客點頭打招呼,期間他即使與鄰座食客因為地方淺窄而膊頭撞膊頭,見他亦未有介意,大啖大啖品嘗店內的招牌泰國麵,逗留約半個多小時便埋單離開。霆鋒醫飽肚後一臉滋味步出,笑笑口的他被追問女友王菲之前眼部受傷一事,霆鋒聞言只笑着回應:「哎吔,又問呢啲!」說罷便離開。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!