掃呢頁CODE去手機

2016年12月27日 星期二

李家鼎有新生活 李泳漢:尊重老竇的決定 __,李家鼎,李泳漢,

泳漢話母親施明生活開心,日日湊孫為樂。李家鼎大仔李泳漢接受東網訪問,表示知道父親有新的生活,對於外界指他與父親及其女友不和,泳漢指一切都是謠言,他說:「咁我結婚都有請佢,我一直都好尊重我老竇,始終佢係長輩,我哋身為後輩嘅唔方便去評論,佢咁大個男人,會識得點樣處理佢嘅幸福。而我要做嘅就係照顧媽媽、老婆同個仔,希望大家畀多啲空間我父母。」問到母親施明的近況,泳漢透露:「媽媽好開心,日日都忙湊孫。」 ...


泳漢話母親施明生活開心,日日湊孫為樂。

李家鼎大仔李泳漢接受東網訪問,表示知道父親有新的生活,對於外界指他與父親及其女友不和,泳漢指一切都是謠言,他說:「咁我結婚都有請佢,我一直都好尊重我老竇,始終佢係長輩,我哋身為後輩嘅唔方便去評論,佢咁大個男人,會識得點樣處理佢嘅幸福。而我要做嘅就係照顧媽媽、老婆同個仔,希望大家畀多啲空間我父母。」問到母親施明的近況,泳漢透露:「媽媽好開心,日日都忙湊孫。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!