掃呢頁CODE去手機

2016年12月26日 星期一

盧敏儀搭私人飛機抵札幌 __,盧敏儀,

盧敏儀搭私人飛機抵札幌■盧敏儀與孫敬安前日坐私人飛機,成功降落新千歲機場。■蕭定一被困機艙6小時,凌晨1時多才抵二世古。互聯網圖片北海道受大風雪影響令不少往返當地航班延誤及取消,大批港客包括李嘉欣要滯留新千歲國際機場。蕭定一與家人前日往北海道過聖誕亦受影響,他昨說:「香港航空班機下晝約3點已經落地,但因為冇位泊,我同老婆仔女等咗6個鐘先落到機,如果仲落唔到機就大鑊,因為機上已斷水斷糧,連我個B都冇 ...


盧敏儀搭私人飛機抵札幌



■盧敏儀與孫敬安前日坐私人飛機,成功降落新千歲機場。



■蕭定一被困機艙6小時,凌晨1時多才抵二世古。互聯網圖片

北海道受大風雪影響令不少往返當地航班延誤及取消,大批港客包括李嘉欣要滯留新千歲國際機場。蕭定一與家人前日往北海道過聖誕亦受影響,他昨說:「香港航空班機下晝約3點已經落地,但因為冇位泊,我同老婆仔女等咗6個鐘先落到機,如果仲落唔到機就大鑊,因為機上已斷水斷糧,連我個B都冇水沖奶,好彩晚上10點可以坐車出機場,幾經轉折,凌晨1點幾先去到二世古,真係好攰。」

盧敏儀與老公孫敬安亦於前日乘朋友的私人飛機抵新千歲機場,過程算是順利,盧敏儀昨在電話表示:「我們飛機在上空盤旋了大半個鐘降落,因為很多飛機。」

採訪:鍾國仁、魯吉


鍾意就快D Share啦!