掃呢頁CODE去手機

2016年12月7日 星期三

胡定欣:細佬畢業 定欣勁感動:係你努力得返嚟 __,定欣,胡定欣,

勁開心囉!藝人胡定欣甚少喺鏡頭前提起家人,其實身為孝順女嘅佢好錫家人架,仲同細佬感情好深厚添!定欣今日喺社交網上載同細佬嘅合照,相中定欣笑得好燦爛,原來係佢細佬終於順利畢業,咁高興自然飲得杯落,真係恭喜晒!定欣仲撰文祝賀細佬,寫得相當感人,唔少網友亦有留言祝賀佢哋。佢留言話:「呢位人兄細個唔讀書,懶到岀晒汁,阿媽教到就黎(嚟)嘔血。廿幾年後就黎(嚟)同我講:『家姐,我想讀返(番)個學位,拎返(番) ...


勁開心囉!

藝人胡定欣甚少喺鏡頭前提起家人,其實身為孝順女嘅佢好錫家人架,仲同細佬感情好深厚添!

定欣今日喺社交網上載同細佬嘅合照,相中定欣笑得好燦爛,原來係佢細佬終於順利畢業,咁高興自然飲得杯落,真係恭喜晒!定欣仲撰文祝賀細佬,寫得相當感人,唔少網友亦有留言祝賀佢哋。

佢留言話:「呢位人兄細個唔讀書,懶到岀晒汁,阿媽教到就黎(嚟)嘔血。廿幾年後就黎(嚟)同我講:『家姐,我想讀返(番)個學位,拎返(番)張證書。』跟住嗰兩三年佢就日頭返學夜晚返工。今日,佢終於畢業了!細佬,我想話呢張證書並唔係為咗父母,係為你自己!係用你份努力堅持得返嚟!恭喜您,你做到了!佩服佩服!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!