掃呢頁CODE去手機

2016年12月18日 星期日

龔嘉欣透視誘惑 陳偉琪高炒晒「胸」器 __,嘉欣,李嘉欣,陳偉琪,龔嘉欣,鍾嘉欣,

龔嘉欣(左圖)同陳偉琪搶先晒台慶頒獎禮戰衣。今晚無綫即將舉行萬千星輝頒獎典禮2016,位位小花都為今晚悉心打扮,未行紅地氈就已經將自己嘅盛裝Look放上社交網搶收視!當中在台慶劇《幕後玩家》被讚演技勁嘅龔嘉欣除咗角逐「最佳女配角」,仲有「飛躍進步女藝員」,今晚龔嘉欣唔玩低胸,反而玩透視,造型好有仙氣!至於34E咪神陳偉琪就梗係使出「胸」器啦,佢一早就喺Instagram晒出高炒自拍嚟個暴「乳」警告 ...


龔嘉欣(左圖)同陳偉琪搶先晒台慶頒獎禮戰衣。

今晚無綫即將舉行萬千星輝頒獎典禮2016,位位小花都為今晚悉心打扮,未行紅地氈就已經將自己嘅盛裝Look放上社交網搶收視!當中在台慶劇《幕後玩家》被讚演技勁嘅龔嘉欣除咗角逐「最佳女配角」,仲有「飛躍進步女藝員」,今晚龔嘉欣唔玩低胸,反而玩透視,造型好有仙氣!

至於34E咪神陳偉琪就梗係使出「胸」器啦,佢一早就喺Instagram晒出高炒自拍嚟個暴「乳」警告;而小花阮兒就揀咗條低胸露背晚裝,晒事業線同時晒埋白滑玉背「辣」㷫網民。而早前宣布懷孕嘅前港姐冠軍張名雅,亦有喺社交網率先晒戰衣,大晒三吋事業線,認真吸睛。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!