掃呢頁CODE去手機

2016年12月26日 星期一

北海道大風雪:轟國泰安排失當 李嘉欣滯留四日等到病 __,嘉欣,李嘉欣,鍾嘉欣,

李嘉欣(圖左)今日凌晨偕丈夫許晉亨及兒子(圖右)返抵香港。藝人李嘉欣今凌晨3時許偕丈夫及兒子返抵香港,她步出機場時一臉倦容及聲沙沙的接受訪問,表示「好開心可以返香港,喺嗰邊留咗四日,都有諗其他方法離開,但係未知可唔可行,一直都好樂觀覺得上到機可以返香港,點知就等咗四日。」被問到最不滿的安排不當時,她表示,是去到第三日半夜都完全冇通知航班安排。她說,就算想在機場瞓都無位瞓,水同食物都好緊張。她說:「 ...




其他影片:>>






李嘉欣(圖左)今日凌晨偕丈夫許晉亨及兒子(圖右)返抵香港。

藝人李嘉欣今凌晨3時許偕丈夫及兒子返抵香港,她步出機場時一臉倦容及聲沙沙的接受訪問,表示「好開心可以返香港,喺嗰邊留咗四日,都有諗其他方法離開,但係未知可唔可行,一直都好樂觀覺得上到機可以返香港,點知就等咗四日。」

被問到最不滿的安排不當時,她表示,是去到第三日半夜都完全冇通知航班安排。她說,就算想在機場瞓都無位瞓,水同食物都好緊張。她說:「我冇乜胃口冇食嘢,加上有好多菌所以我病咗。其實BB先至係最慘,佢哋不停咁喊,機場人手唔夠好混亂。」

問到航空公司是否有交代為何天氣好轉都不能飛時,李嘉欣表示,好多時未到最後一分鐘都不知。安排住宿方面,第一日有,之後想再住已經唔得,一直在機場等,每日都以為天氣轉好會有得飛。今次滯留會否影響她對札幌印象?李嘉欣笑言,今次大風雪是50年一遇,不會因而怕了當地。

李嘉欣先前曾對國泰安排開火,指其他航空公司乘客幾乎已獲安排,只得國泰客無了期等待。「國泰唔止飛唔到,要乘客無了期咁等,仲要大家跟住排隊排好多個鐘先通知冇得飛,好多人鼓譟,國泰仲冇提供食宿安排,全部要乘客自己搞,覺得自己好似難民,國泰真係好多失當地方。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!