掃呢頁CODE去手機

2016年12月13日 星期二

明啜人妻封賤男 李潤庭聖誕工作一律嗌停 __,李潤庭,



其他影片:>>






搭上有夫之婦Tiffany,李潤庭出嚟話將所有嘢一力承擔!究竟佢可以承擔得幾多先? 一手破壞兩個家庭,仲搞到自己身敗名裂,連工都冇埋。同大台簽3年普通藝員合約,本身就唔係好多錢,但係有得做《東張西望》主持,為佢帶嚟人氣,同時帶挈佢喺外面接司儀Job早喺今個月頭,李潤庭就同幾個人坐喺Starbucks傾聖誕嘅司儀工作。當時對方仲安排好晒行程,單係一個聖誕旺季,李潤庭可以賺唔少錢。不過,被爆出同Tif ...


搭上有夫之婦Tiffany,李潤庭出嚟話將所有嘢一力承擔! 究竟佢可以承擔得幾多先? 一手破壞兩個家庭,仲搞到自己身敗名裂,連工都冇埋。

同大台簽3年普通藝員合約,本身就唔係好多錢,但係有得做《東張西望》主持,為佢帶嚟人氣,同時帶挈佢喺外面接司儀Job早喺今個月頭,李潤庭就同幾個人坐喺Starbucks傾聖誕嘅司儀工作。當時對方仲安排好晒行程,單係一個聖誕旺季,李潤庭可以賺唔少錢。不過,被爆出同Tiffany玩婚外情,形象破產嘅李潤庭,唔止俾大台放入雪櫃,就連外面接嘅工作都冇埋!

今次李潤庭唔止賠上婚姻,就連事業都冇埋。就算鞠幾多次躬,都好難改變賤男呢個形象囉!


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!