掃呢頁CODE去手機

2016年12月14日 星期三

婚後唔做少奶 孫慧雪呻男友養唔起 __,孫慧雪,

孫慧雪婚前密密搵銀。藝人孫慧雪到上環出席聖誕活動,23日結婚的她近期趁婚前頻頻出席活動搵真銀,她坐在巨型杯上模仿杯緣子拍照,孫慧雪說:「係呀要賺多啲,星期六日仲要去澳門做嘢,男友都投訴話我結婚啲嘢都未搞掂,尋晚安排婚禮座位表都搞到凌晨三四點。(係咪結婚後希望二人世界,所以婚前密密賺?)又唔係,因為佢講明結咗婚之後我都要繼續做嘢。(佢唔養你?)係呀,佢養唔起,講笑啫。」孫慧雪透露圈中人蔡思貝、賴慰玲 ...




其他影片:>>






孫慧雪婚前密密搵銀。

藝人孫慧雪到上環出席聖誕活動,23日結婚的她近期趁婚前頻頻出席活動搵真銀,她坐在巨型杯上模仿杯緣子拍照,孫慧雪說:「係呀要賺多啲,星期六日仲要去澳門做嘢,男友都投訴話我結婚啲嘢都未搞掂,尋晚安排婚禮座位表都搞到凌晨三四點。(係咪結婚後希望二人世界,所以婚前密密賺?)又唔係,因為佢講明結咗婚之後我都要繼續做嘢。(佢唔養你?)係呀,佢養唔起,講笑啫。」

孫慧雪透露圈中人蔡思貝、賴慰玲等會擔任她的姊妹,講到蔡思貝最近甩拖,會否介紹兄弟給她認識?孫慧雪笑謂:「佢甩拖咩?咁我要關心吓佢先,咁係咪我要考慮叫佢唔好嚟,唔係驚佢傷心。(介紹啲兄弟畀佢識?)咁真係要嚟我婚禮,好多正嘢,搞到我安排聚會,好似要做埋媒人咁。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!