掃呢頁CODE去手機

2016年12月26日 星期一

等曾勵珍指示 劉少君隨時返無綫拍劇 __,曾勵珍,無綫,

劉少君希望遇到適合嘅劇本同角色。藝人劉少君、麥翠嫻及程芷渝出席健康體驗活動。劉少君左眼爆了微絲血管,他解䆁謂:「拍警匪動作片整親嘅,我哋做藝人好易受傷,麥翠嫻成日都腰酸背痛!」麥翠嫻則反駁謂:「我成日打羽毛球啫,不過當年同梁藝玲合作,聽佢講拍戲墮馬受傷,依家間唔中都見到佢扶拐扙,所以如果舊患唔理,佢嘅手尾好長。」談到無綫缺人,劉少君笑謂:「聽講最後生嗰個都45歲。(你幾時返去幫手?)都有傾過吓,最 ...




其他影片:>>






劉少君希望遇到適合嘅劇本同角色。

藝人劉少君、麥翠嫻及程芷渝出席健康體驗活動。劉少君左眼爆了微絲血管,他解䆁謂:「拍警匪動作片整親嘅,我哋做藝人好易受傷,麥翠嫻成日都腰酸背痛!」麥翠嫻則反駁謂:「我成日打羽毛球啫,不過當年同梁藝玲合作,聽佢講拍戲墮馬受傷,依家間唔中都見到佢扶拐扙,所以如果舊患唔理,佢嘅手尾好長。」

談到無綫缺人,劉少君笑謂:「聽講最後生嗰個都45歲。(你幾時返去幫手?)都有傾過吓,最緊要珍姐(曾勵珍),佢覺得劇本角色適合,我就返去。」麥翠嫻則透露正籌備歌舞式舞台劇演出,稍後會有詳細公布。

程芷渝則指早前拍攝網劇《花季少女》,因而認識拍檔劉少君,劇情交代二人一齊去查案。她又自爆今年拍了6套影視作品,稍後更會接拍自己的首部古裝片,且會接受約一個月的動作特訓。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!