網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月14日 星期三

冇續新約 李錦聯親認短期離巢無綫 __,無綫,李錦聯,

李錦聯親認會短期離巢無綫,之後會唔會再返去就未知呀!(資料圖片)藝人李錦聯多年來於無綫主持節目《都市閒情》內的「今晚食乜餸」環節而為人熟知,他近年亦與多年拍檔安德尊拍攝飲食節目《區區開伙》,與對方一邊煮餸、一邊互寸。有指效力無綫多年的李錦聯將於月底離巢,他回覆東網承認冇與無綫再續新約,故會短期離巢:「會短期離開無綫,休息幾個月。(合約情況?)冇續新約。(若你休息完無綫再搵你,會否考慮?)做吓其他嘢 ...




其他影片:>>






李錦聯親認會短期離巢無綫,之後會唔會再返去就未知呀!(資料圖片)

藝人李錦聯多年來於無綫主持節目《都市閒情》內的「今晚食乜餸」環節而為人熟知,他近年亦與多年拍檔安德尊拍攝飲食節目《區區開伙》,與對方一邊煮餸、一邊互寸。有指效力無綫多年的李錦聯將於月底離巢,他回覆東網承認冇與無綫再續新約,故會短期離巢:「會短期離開無綫,休息幾個月。(合約情況?)冇續新約。(若你休息完無綫再搵你,會否考慮?)做吓其他嘢先。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!