網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月18日 星期日

茍芸慧李亞男觀禮 爆香香感動眼濕濕 __,香香,李亞男,岑麗香,

李亞男與茍芸慧飛返溫哥華出席好姊妹香香婚禮。岑麗香與強強今晨(香港時間)於溫哥華行禮,身為香香好姊妹的苟芸慧、李亞男及鄭欣宜也有出席觀禮,苟姑娘接受東網訪問時形容整個行禮過程好開心,宣讀誓言有感動位之餘,亦很輕鬆,再加上不少賓客均很年輕,故顯得既有活力又熱鬧,有別於其他婚禮。而李亞男則謂:「個婚禮好Sweet,好開心可以見證其中一個好姊妹終於可以結婚,搵到佢嘅『THEONE』,香香同Joshua( ...


李亞男與茍芸慧飛返溫哥華出席好姊妹香香婚禮。

岑麗香與強強今晨(香港時間)於溫哥華行禮,身為香香好姊妹的苟芸慧、李亞男及鄭欣宜也有出席觀禮,苟姑娘接受東網訪問時形容整個行禮過程好開心,宣讀誓言有感動位之餘,亦很輕鬆,再加上不少賓客均很年輕,故顯得既有活力又熱鬧,有別於其他婚禮。

而李亞男則謂:「個婚禮好Sweet,好開心可以見證其中一個好姊妹終於可以結婚,搵到佢嘅『THE ONE』,香香同Joshua(強強)都同一信仰,見到佢哋好好,好似Best Friend咁,依家成為夫妻,場面好開心,好Lifely、好感動,新娘子入嚟好開心,眼濕濕咁,但係開心嘅眼淚。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!