掃呢頁CODE去手機

2016年12月17日 星期六

【愛上演戲】郭晉安視「視帝」如浮雲 __,郭晉安,

真正嘅藝術家!已贏了三屆「視帝」的藝人郭晉安(安仔),超班演技已昇華至另一層面。他在《致命復活》中飾演被綁架苦捱十年的「韋逸昇」,在演技上將身、心創傷的心路歷程呈現觀眾眼前,絕對是視帝級演員的功力印證!安仔演藝歷程超過三十年,已視演戲為藝術,並覺得藝術與商業不一定並存。視獎項如浮雲的他,雖知熱門人選並非自己,但仍抱着包容的心去接受。他接受東網訪問稱:「我拍戲唔係為有冇獎攞,我演戲到今日,已視為一種 ...


真正嘅藝術家!

已贏了三屆「視帝」的藝人郭晉安(安仔),超班演技已昇華至另一層面。他在《致命復活》中飾演被綁架苦捱十年的「韋逸昇」,在演技上將身、心創傷的心路歷程呈現觀眾眼前,絕對是視帝級演員的功力印證!

安仔演藝歷程超過三十年,已視演戲為藝術,並覺得藝術與商業不一定並存。視獎項如浮雲的他,雖知熱門人選並非自己,但仍抱着包容的心去接受。他接受東網訪問稱:「我拍戲唔係為有冇獎攞,我演戲到今日,已視為一種藝術。但呢樣嘢冇一個標準,但又必需有個認受性,而呢樣認受性係會影響觀眾對劇集嘅睇法。既然兩者唔一定並存,我要有個包容心,就算得與唔得(指贏視帝寶座),我都會包容,因為視帝呢個獎都好主觀,有嘅都唔可以代表佢嘅成功或成就。不過,遇到呢種有戲味嘅劇本,我已經好開心。(想唔想贏視帝?)有得贏獎係另一個肯定,既然觀眾咁鍾意個劇,咁就投我一票」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!