掃呢頁CODE去手機

2016年12月5日 星期一

【醉駕害人】被電單車司機撞傷 曾志偉女曾寶儀急送醫院 __,志偉,曾寶儀,曾志偉,

【更新內容】台灣《蘋果》今早報道,曾志偉43歲囡囡曾寶儀今朝喺屋企附近,遭醉駕電單車司機撞傷,有讀者目擊曾寶儀被撞倒後跌坐喺地上,一臉痛苦。據台灣消息指,車禍後,警方隨即到場,檢測發現肇事電單車司機疑酒精超標,而曾寶儀則喺救護車護送下,到醫院接受治療。記者啱啱求證曾寶儀經理人阿牛,阿牛坦言表示自己正趕往醫院了解情況。及後,曾寶儀到警局做完筆錄後接受訪問,素顏現身嘅佢心有餘悸地講述事發過程:「我綠燈 ...




其他影片:>>






【更新內容】台灣《蘋果》今早報道,曾志偉43歲囡囡曾寶儀今朝喺屋企附近,遭醉駕電單車司機撞傷,有讀者目擊曾寶儀被撞倒後跌坐喺地上,一臉痛苦。據台灣消息指,車禍後,警方隨即到場,檢測發現肇事電單車司機疑酒精超標,而曾寶儀則喺救護車護送下,到醫院接受治療。記者啱啱求證曾寶儀經理人阿牛,阿牛坦言表示自己正趕往醫院了解情況。及後,曾寶儀到警局做完筆錄後接受訪問,素顏現身嘅佢心有餘悸地講述事發過程:「我綠燈走班馬線,就有台機車衝來,我就被撞後跌在地上,然後大喊你為什麼要闖紅燈?我很錯愕。」佢仲話第一時間聞到對方有酒味,對方亦有誠懇道歉。佢仲話慶幸自己還好頭冇落地,仲拎出凹咗嘅保溫瓶:「我到醫院時拿出保溫瓶才發現它凹了,原來是它保護我的左側。」佢解釋早上原本要要帶寶媽要去醫院驗血,所以寶媽都喺現場,撞傷仲嚇親寶媽。佢又出示手臂被撞擦傷嘅傷口,但就話冇打算告肇事司機,又呼籲大家唔好酒後駕駛。事發後,曾寶儀又喺fb貼上凹咗嘅保溫瓶相川,仲留言同大家報平安。

43歲曾寶儀,今晨被醉駕電單車司機撞傷送院。(左圖:台灣蘋果日報圖片、右圖:曾寶儀facebook圖片) 曾寶儀同爸爸曾志偉感情深厚。(資料圖片) 曾寶儀經理人證實曾寶儀送院消息。(資料圖片)
(台灣蘋果日報圖片) (曾寶儀facebook圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!