網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月1日 星期四

大吉利是!張衞健:唔使幫佢捧車頭相! __,張衞健,

許志安:畀佢睇「教育電視」,性教育!
大吉利是!張衞健:唔使幫佢捧車頭相!蘇永康與BIGFOUR成員張衞健、許志安及梁漢文情同親兄弟,得悉終於不用為好友守秘密時,紛紛送上祝福,當中以張衞健最夠「義氣」,他說:「阿公佢老夫嫩妻,老來得子,有仔送終!我一直諗住等佢兩腳一伸就幫佢捧『車頭相』,依家有人幫佢擔幡買水!」他又揶揄好友如願登上C1頭條:「我收到風,蘇家有後已經成為全城熱話,網民紛紛祝賀,係大件事!蘇永康有仔生同太陽喺西邊升起係冇分 ...


大吉利是!張衞健:唔使幫佢捧車頭相!

蘇永康與BIG FOUR成員張衞健、許志安及梁漢文情同親兄弟,得悉終於不用為好友守秘密時,紛紛送上祝福,當中以張衞健最夠「義氣」,他說:「阿公佢老夫嫩妻,老來得子,有仔送終!我一直諗住等佢兩腳一伸就幫佢捧『車頭相』,依家有人幫佢擔幡買水!」他又揶揄好友如願登上C1頭條:「我收到風,蘇家有後已經成為全城熱話,網民紛紛祝賀,係大件事!蘇永康有仔生同太陽喺西邊升起係冇分別嘅,我估計聽日CNN(美國有線電視網絡)會相繼報道o架喇!」

至於許志安被問到BIG FOUR會否做契爺,他笑言要視乎阿公意願:「不過可能會畀我哋三個教壞,1歲就畀佢睇啲『好嘢』,教育電視,性教育!」梁漢文則笑說:「我相信佢嘅朋友、歌迷都戥佢開心!」

蘇永康同時是組合「男人幫」成員,成員黃家強笑言睇好BB日後進軍潮流界:「老竇老母都係潮流達人,大個一定係做Model,唔做Model都做Designer」身為阿公唱片公司老闆及組合成員的任賢齊,則希望阿公多抽時間陪太太。

張衞健:蘇永康有仔生同太陽喺西邊升起,係冇分別嘅!
  • 張衞健:蘇永康有仔生同太陽喺西邊升起,係冇分別嘅!
梁漢文:戥佢開心!
  • 梁漢文:戥佢開心!

鍾意就快D Share啦!