網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月7日 星期三

被爆婚外情 李潤庭認錯:太太之前都知 __,李潤庭,

無綫《東張西望》主持李潤庭(Eric)被爆發展婚外情,與結婚5年妻子CrystalWong感情生變。身在北京拍攝故宮節目的他今早得悉成為「新聞人物」,已第一時間與太太取得聯絡,他坦承:「今年開始以嚟,大家都相處得唔係咁開心,而太太亦之前都知呢件事(有第三者)。」Eric也顯得非常內疚,又謂:「佢絕對係一個賢妻,錯喺我身上。依家需要畀啲時間我哋去拯救同處理。(離婚?)呢樣嘢係後話,我哋覺得就算係,都 ...


無綫《東張西望》主持李潤庭(Eric)被爆發展婚外情,與結婚5年妻子Crystal Wong感情生變。身在北京拍攝故宮節目的他今早得悉成為「新聞人物」,已第一時間與太太取得聯絡,他坦承:「今年開始以嚟,大家都相處得唔係咁開心,而太太亦之前都知呢件事(有第三者)。」

Eric也顯得非常內疚,又謂:「佢絕對係一個賢妻,錯喺我身上。依家需要畀啲時間我哋去拯救同處理。(離婚?)呢樣嘢係後話,我哋覺得就算係,都係我哋嘅私事,唔需要對外公布。」而李潤庭又表示是否離婚,決定權在太太手上。

不過,據悉第三者也有家庭及小朋友,當Eric得悉後,停頓了數秒後回應:「我同佢做咗朋友10幾年,佢嘅生活狀況我大概都知,不過其他嘢就唔評論唔想影響人哋家庭。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!