掃呢頁CODE去手機

2016年12月29日 星期四

又有新相!王棠云挨實余文樂撐枱腳 __,余文樂,

好Sweet咁喎!型男余文樂早前被爆同台灣皮帶大王千金、女星王棠云(Sarah)撻着,而余文樂對於緋聞冇承認,亦都罕有地冇否認。二人日前仲喺美國度過聖誕節被網民捕獲斷正,而今日網上又再流傳新相,相中二人現身餐廳,女方好小鳥依人咁挨向余文樂肩膊,行為表現親暱,被指該名女子就係王棠云。另外,余文樂同王棠云嘅緋聞傳出後,網民對王棠云有唔少意見,有網民就留言護航,叫大家唔好攻擊王棠云。及後,王棠云like ...


好Sweet咁喎!

型男余文樂早前被爆同台灣皮帶大王千金、女星王棠云(Sarah)撻着,而余文樂對於緋聞冇承認,亦都罕有地冇否認。二人日前仲喺美國度過聖誕節被網民捕獲斷正,而今日網上又再流傳新相,相中二人現身餐廳,女方好小鳥依人咁挨向余文樂肩膊,行為表現親暱,被指該名女子就係王棠云。

另外,余文樂同王棠云嘅緋聞傳出後,網民對王棠云有唔少意見,有網民就留言護航,叫大家唔好攻擊王棠云。及後,王棠云like咗呢個留言,然後留咗個嘟嘴表情,仲留言話溫暖,不過有網民就認為此舉係默認戀情。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!