網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月18日 星期日

【痛失女配】「花曼」奪女角色落淚尖叫 __,花曼,

雖然君馨今次痛失女配角獎,但拎到女角色獎都算係個安慰!女配角大熱之一王君馨(Grace)痛失該獎項,但佢憑《城寨英雄》「花曼」一角奪得「最受歡迎電視女角色」,上台領獎時更忍唔住爆喊!喺台上,頒獎嘉賓宣萱頒獎時因為咀咗君馨一啖,搞到君馨面上留下一個大紅唇印,十分搞笑!王君馨獲悉得獎時激動眼紅紅,一度哽咽表示:「我未做過女主角,仲以為做女主角先至可以拎呢個獎…嗚嗚!好,我要冷靜啲,多謝珍姐(曾勵珍)、 ...


雖然君馨今次痛失女配角獎,但拎到女角色獎都算係個安慰!

女配角大熱之一王君馨(Grace)痛失該獎項,但佢憑《城寨英雄》「花曼」一角奪得「最受歡迎電視女角色」,上台領獎時更忍唔住爆喊!喺台上,頒獎嘉賓宣萱頒獎時因為咀咗君馨一啖,搞到君馨面上留下一個大紅唇印,十分搞笑!

王君馨獲悉得獎時激動眼紅紅,一度哽咽表示:「我未做過女主角,仲以為做女主角先至可以拎呢個獎…嗚嗚!好,我要冷靜啲,多謝珍姐(曾勵珍)、Sandy(余詠珊),多謝你哋話我適合做演員,因為我原本初入行時係諗住做歌手……多謝監製Lam、Jazz,今次拍住Jazz,我知道佢嘅要求好高,但好多謝佢畀『花曼』呢個角色我。」然後一輪嘴感謝台前幕後嘅工作人員。

王君馨又謂:「多謝屋企人、教會弟兄姊妹、Fans呢十年嚟對我嘅支持,亦要多謝我未來嘅老公,Thank you for being with me for so many years!我要多謝香港觀眾肯定我演員嘅身份,我好自豪!」君馨講完更難掩心中激動,喺台上尖叫出來。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!