網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月11日 星期日

古巨基爆老婆有「點燈」:大大力咁點! __,古巨基,

嘩,真係點到出汗!歌手古巨基為「浪琴表香港國際賽事」擔任表演嘉賓,近期飛來飛去工作的基仔表示聖誕會在紐約舉行巡迴演唱,倒數則在上海,他說:「呢幾日喺香港會同屋企人做冬。其實我間中都喺香港,有返嚟錄音,剛剛錄完新碟係同哥哥(張國榮)致敬,入面都係翻唱哥哥嘅歌,只有一首新歌係送畀哥哥。今年係佢60大壽,本來想今年出,但製作上延遲咗,會二月推出。今次隻碟扣除開支會捐畀哥哥嘅歌迷會。」提到頒獎禮,基仔坦言 ...


嘩,真係點到出汗!

歌手古巨基為「浪琴表香港國際賽事」擔任表演嘉賓,近期飛來飛去工作的基仔表示聖誕會在紐約舉行巡迴演唱,倒數則在上海,他說:「呢幾日喺香港會同屋企人做冬。其實我間中都喺香港,有返嚟錄音,剛剛錄完新碟係同哥哥(張國榮)致敬,入面都係翻唱哥哥嘅歌,只有一首新歌係送畀哥哥。今年係佢60大壽,本來想今年出,但製作上延遲咗,會二月推出。今次隻碟扣除開支會捐畀哥哥嘅歌迷會。」提到頒獎禮,基仔坦言很久沒有參與,問他是否搵錢至上?他說:「唔係,我都有留意叱咤五強架!」

造人大計made in where?

至於造人大計,基仔稱一直有計劃:「我都想快啲成功,有實行緊,雖然要周圍飛,但老婆都一齊飛,雖然唔知made in邊度,但唔緊要,made咗就得。(佢有點你燈?)有呀,大大力咁點,點到着火。(生仔係2017年最大目標?)都係嗰句『有計劃』,順其自然,盡力做,之後就交畀個天,話係目標就太大壓力,呢樣嘢唔可以有壓力。(鍾意仔定女?)仔女都可以,如果女就多個上世情人,仔就多個buddy,有就得,照殺。」基仔又自言非馬迷,但父親是馬迷,有需要就搭對方買,問他會否搭沉艇?他自認是運財童子:「細個嘅時候,爸爸會叫我揀,貪我唔識,童子手篤落去就中,我今日都係童子。(有冇陪爸爸入馬場?)未試過,都係為工作。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!