網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月8日 星期四

穿耳窿發炎!馬嘉均左耳被逼開刀放膿 __,馬嘉均,

馬嘉均左耳耳骨穿耳窿發炎,最後搞到佢要開刀放膿,慘慘豬啦。歌手馬嘉均日前因貪靚而在左耳耳骨穿耳窿,不過因翌日要影宣傳照便立刻更換耳環,令傷口紅腫兼含膿,他接受東網訪問時說:「開頭好輕微紅腫,但過多一排再紅腫啲,瞓醒喺枕頭有血跡,我都冇咩理佢,再過多排見發炎個位又大咗,又流膿,要食抗生素先可以止到,我就真係忍唔住喇要去睇醫生,醫生就話發炎個組織愈嚟愈大嘅話會手尾長,我就把心一橫決定去割咗佢,今朝媽媽 ...


馬嘉均左耳耳骨穿耳窿發炎,最後搞到佢要開刀放膿,慘慘豬啦。

歌手馬嘉均日前因貪靚而在左耳耳骨穿耳窿,不過因翌日要影宣傳照便立刻更換耳環,令傷口紅腫兼含膿,他接受東網訪問時說:「開頭好輕微紅腫,但過多一排再紅腫啲,瞓醒喺枕頭有血跡,我都冇咩理佢,再過多排見發炎個位又大咗,又流膿,要食抗生素先可以止到,我就真係忍唔住喇要去睇醫生,醫生就話發炎個組織愈嚟愈大嘅話會手尾長,我就把心一橫決定去割咗佢,今朝媽媽同咗我去割咗啦。」

馬嘉均又指醫生表示手術後其左耳耳骨位可能會留有疤痕或皺皮:「有機會生番啲皮出嚟冇咁靚,皺咗小小,但男仔有疤痕都OK,最緊要係割咗個會增生嘅細胞,大家唔使擔心,依家冇事。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!