網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月3日 星期六

【港姐冠軍插港姐冠軍】聯手反擊陳法蓉 梁小冰感激袁詠儀:對付曱甴太嘥! __,梁小冰,袁詠儀,陳法蓉,港姐,

三個女人的戰爭。唔係…係三個港姐的戰爭!(資料圖片)一個係1989年港姐冠軍。一個係1990年港姐冠軍。一個代表80年代最後黃金歲月。一個象徵迎接90年代新開始。但呢26年嚟,呢兩位世代之交、集美貌與智慧並重嘅港姐,一直零交流。除咗戴后冠一刻。26年後,大家都四十幾歲喇,先至開始交手,一交手,就火花四濺。講緊嘅係90年港姐冠軍袁詠儀(靚靚),噚日喺活動上力撐同屆季軍梁小冰,齊齊槍口對外,反擊89年 ...




其他影片:>>






一個係1989年港姐冠軍。

一個係1990年港姐冠軍。一個代表80年代最後黃金歲月。

一個象徵迎接90年代新開始。但呢26年嚟,呢兩位世代之交、集美貌與智慧並重嘅港姐,一直零交流。除咗戴后冠一刻。

26年後,大家都四十幾歲喇,先至開始交手,一交手,就火花四濺。

講緊嘅係90年港姐冠軍袁詠儀(靚靚),噚日喺活動上力撐同屆季軍梁小冰,齊齊槍口對外,反擊89年冠軍陳法蓉。靚靚噚日同老公張智霖一齊出席活動,被問及小冰單嘢,靚靚話:「雖然我唔喺現場,但係以我所認識嘅小冰,如果唔係受到好大傷害,一定唔會有呢個反應,但我覺得佢唔使為咗呢件事去外地散心。」當時老公示意靚靚最好唔俾意見,點知靚靚聽完即刻推開Chilam,叫佢去做其他訪問,爭在未爆出「收聲!」兩個字。(新聞連結: http://bit.ly/2gJ44Cj )靚靚仲話自己喺工作上未遇過陳法蓉,仲話:「雖然對方喺大陸發展,但我少喺大陸發展,冇呢個機會同榮幸碰到佢!」加一句:「可能有記者喺度佢會好啲!」靚靚烈女形象,多年來都係咁直。梁小冰得悉靚靚撐自己,感動之餘,接受《蘋果》獨家訪問時更稱:「完全冇諗過,仲諗住成個禮拜單人匹馬以一敵十打到對方粉身碎骨,依家收兵走人,點知突然空降『袁子彈』,嘩!咁對方一定灰飛煙滅喇……袁女俠真係無懈可擊,佢係俠女心腸,路見不平,拔刀相助!最了解我性情嘅人亦都係佢。感激在心中。「不過成件事由始至終,我唔想拉任何一位朋友落水替我出頭,因為我理直氣壯,自己事自己搞掂,對付呢隻曱甴,太浪費呢張『王牌』,我仲諗住九十歲先用!」相關新聞:

【當陳XX係曱甴?】梁小冰決絕:我驚好似見到曱甴咁走開!

http://bit.ly/2ggiwkQ【兩前港姐當眾吵大鑊!】為咗一件衫 梁小冰不滿陳法蓉訓斥:佢好冇禮貌!

http://bit.ly/2goaWYv


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!