掃呢頁CODE去手機

2016年12月11日 星期日

竟然係佢!劉佩玥「峰」騷自爆幻想對象 __,劉佩玥,

劉佩玥表示佢行婚紗騷嗰陣係諗起彭于晏(紅圈),真係估唔到喎!藝人劉佩玥(Moon)出席「第85屆香港結婚節暨聖誕婚紗展」活動,穿上婚紗擔任模特兒行騷的她大晒事業線,認真吸睛。她表示是其首次行婚紗騷,她聽到大會音樂響起時大感甜蜜及感動到有少許淚光,並稱雖然自己未結婚,但她指結婚是每位女仔的情意結。35歲前結婚問到有沒有請緋聞男友伍允龍來捧場?Moon說:「冇呀,有我啲粉絲嚟,希望我第時結婚時可以同大 ...


劉佩玥表示佢行婚紗騷嗰陣係諗起彭于晏(紅圈),真係估唔到喎!

藝人劉佩玥(Moon)出席「第85屆香港結婚節暨聖誕婚紗展」活動,穿上婚紗擔任模特兒行騷的她大晒事業線,認真吸睛。她表示是其首次行婚紗騷,她聽到大會音樂響起時大感甜蜜及感動到有少許淚光,並稱雖然自己未結婚,但她指結婚是每位女仔的情意結。

35歲前結婚

問到有沒有請緋聞男友伍允龍來捧場?Moon說:「冇呀,有我啲粉絲嚟,希望我第時結婚時可以同大家一齊分享喜悅。(幾時有得分享?)有排啦,我如果搵到男朋友會首先同大家講,我唔係會閃婚嘅人,我鍾意慢慢了解、細水長流、睇吓大家啱唔啱先,婚姻係一世,同埋我有信仰,屋企人令我覺得婚姻係一樣好重要、好神聖嘅嘢,真係啱先結,唔係話到30、40歲一定要結,是但搵一個。(目標係幾歲結?)以前係25歲,但我依家27歲啦,希望35歲前啦,都要有健康身體生小朋友。」又謂媽咪亦叫自己早些生BB,但自己現時專注事業發展。至於會否秘婚,她表示會低調處理:「如果秘密到連屋企人都唔知就唔得,屋企人會知,開心嘢唔介意分享。」

同伍允龍係朋友

Moon續自爆剛才行騷時,她會幻想彭于晏來讓自己笑容更甜美,問到為何不幻想伍允龍?她說:「彭于晏好好,又有型,佢依家係少女男神。(你係少女咩?)我算係青春少艾,未去到中女,可以幻想吓。(一刻都冇諗過伍允龍?)一刻都冇,朋友嚟㗎嘛。(唔諗佢唔怕佢嬲?)我真係冇,同佢真係好朋友,唔會冇啦啦着婚紗諗起自己好朋友,而唔係一啲幻想對象或者真係男朋友,佢啲粉絲可以諗吓。」又稱對大家十分支持其二人感到開心,大讚伍允龍是好男仔,真實事情就隨緣吧。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!