掃呢頁CODE去手機

2016年12月7日 星期三

【獨家起底】同老婆都係空姐》李潤庭搭上有米人妻 小三生咗兩件 __,李潤庭,小三,



其他影片:>>






【新增影片】李潤庭俾我哋斷正佢背妻偷食,仲趁空姐老婆出trip,就帶女返屋企。梗估唔到嘅係原來呢位小三同李潤庭嘅太太一樣,都係做同一間公司嘅空姐。睇嚟李潤庭對空姐都情有獨鍾。至於呢位令李潤庭心心眼嘅小三叫Tiffany。原來佢係有夫之婦,兼有兩位小朋友。據知,Tiffany嘅老公經常要返大陸做嘢,Tiffany辭職唔再喺航空公司做後,就轉職做主婦,平時佢仲有司機接送,車兩個小朋友返學放學。最近佢同 ...


【新增影片】李潤庭俾我哋斷正佢背妻偷食,仲趁空姐老婆出trip,就帶女返屋企。梗估唔到嘅係原來呢位小三同李潤庭嘅太太一樣,都係做同一間公司嘅空姐。睇嚟李潤庭對空姐都情有獨鍾。

至於呢位令李潤庭心心眼嘅小三叫Tiffany。原來佢係有夫之婦,兼有兩位小朋友。

據知,Tiffany嘅老公經常要返大陸做嘢,Tiffany辭職唔再喺航空公司做後,就轉職做主婦,平時佢仲有司機接送,車兩個小朋友返學放學。最近佢同屋企人搬去元朗豪宅溱林,Tiffany嘅生活絕對無憂。

佢朋友就表示,Tiffany平時都比較高調,講嘢亦都較串串貢。唔通就係因為鍾意高調,所以佢就同李潤庭兩個可以咁明目張膽去赤柱攬啜、同搭港鐵都唔怕俾人認到 ?

相關連結:

案發地點1:

【《東張》主持背妻偷食 李潤庭赤柱後攻激咀小三】

http://bit.ly/2gzoiOB

案發地點2:

【趁老婆出埠即曳曳 李潤庭小三搭港鐵前後腳返屋企】

http://bit.ly/2gZl7jM

案發地點3:

【唔怕偷食斷正 李潤庭摸住小三手歎咖啡】

http://bit.ly/2gh8z91

【探親返港 李潤庭對住老婆揦口揦面好無情】

http://bit.ly/2g68mXH

【新聞王子到《東張》主持 李潤庭受無綫力捧】

http://bit.ly/2g74MI6

【《東張》刻意講與老婆 網民插爆李潤庭正賤男】

http://bit.ly/2h59T07

【跪求吳幸美訪問》 李潤庭身在北京拍節目】

http://bit.ly/2hgIKn2


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!