網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月6日 星期二

被封「萬年一遇美女」呢位內地少女係唔係你杯茶? __,

查看相片每個國家都有唔同嘅審美標準,亞洲人就比較鍾意女仔深輪廓、眼大鼻尖、瓜子面。不過以下呢位「萬年一遇美女」唔知又係唔係你杯茶呢?近日一名來自內地吉林省白山市嘅16歲少女唐赫,憑著178公分嘅高挑身材、單眼皮、長眼睛、圓鼻頭、厚嘴唇,贏出「Elite世界精英模特大賽」(EliteModelLook)嘅中國區冠軍,繼而入圍全球總決賽。查看相片評判就話因為佢嘅五官好有東方人嘅特色,個樣辨識度又夠高, ...


查看相片

每個國家都有唔同嘅審美標準,亞洲人就比較鍾意女仔深輪廓、眼大鼻尖、瓜子面。不過以下呢位「萬年一遇美女」唔知又係唔係你杯茶呢?

近日一名來自內地吉林省白山市嘅16歲少女唐赫,憑著178公分嘅高挑身材、單眼皮、長眼睛、圓鼻頭、厚嘴唇,贏出「Elite世界精英模特大賽」(Elite Model Look)嘅中國區冠軍,繼而入圍全球總決賽。

查看相片

評判就話因為佢嘅五官好有東方人嘅特色,個樣辨識度又夠高,舉手投足之間仲好有知性氣質,即刻俾媒體封為「萬年一遇美女」。(唔知係咪因為佢似花木蘭呢?)

查看相片

網民對佢嘅長相評價就十分極端,有人就話佢「真係堅靚女」、「有霸氣」、「化咗妝之後五官好突出」、「完全唔似係16歲」。

不過亦有網民話唐赫個樣冇咩特別,甚至仲有網民話「好震驚」、「佢呢個樣嘅人喺山區大把」。

查看相片

小篇反而覺得佢好有韓Feel,可能喺韓國發展大有作為添呀!


鍾意就快D Share啦!