掃呢頁CODE去手機

2016年12月11日 星期日

陳法蓉卸任會長 唔知梁小冰退咗會未 __,梁小冰,陳法蓉,

陳法蓉話佢唔係好清楚梁小冰退咗會未喎。前港姐陳法蓉(Monica)出席聖誕頌歌節慈善活動,她代表慧妍雅集捐出25萬港元予兒童發展基金。她又謂自己已於7月卸任會長一職,上年度的籌款數字很好,現階段忙於年度的支票捐贈儀式:「我卸任之後會有新會長,我都做咗3次會長啦,而每年7月份都會有新會長選舉,劉倩婷係新會長。」配合個會指示問到早前梁小冰與其鬧不和而要退會,梁小冰的退會手續辦妥未?Monica說:「我 ...




其他影片:>>






陳法蓉話佢唔係好清楚梁小冰退咗會未喎。

前港姐陳法蓉(Monica)出席聖誕頌歌節慈善活動,她代表慧妍雅集捐出25萬港元予兒童發展基金。她又謂自己已於7月卸任會長一職,上年度的籌款數字很好,現階段忙於年度的支票捐贈儀式:「我卸任之後會有新會長,我都做咗3次會長啦,而每年7月份都會有新會長選舉,劉倩婷係新會長。」

配合個會指示

問到早前梁小冰與其鬧不和而要退會,梁小冰的退會手續辦妥未?Monica說:「我唔係好清楚,每年都會新會員同有會員走,我諗交畀個會去處理。(以後制服劃一啲?)呢件事我唔再comment啦,個會每次都有清楚指示,我都係配合個會。」

同朱茵蔡少芬去旅行

她續透露剛與爸爸到台北旅行返港:「去睇咗佢同媽咪以前嘅大學同談戀愛拍拖地方,好sweet。」並謂卸任後會繼續做善事,現跟朋友計劃籌辦義工團,地點未定:「想身體力行去善事。(探訪?)真係去起屋、鋪水喉,除咗用心、籌款外,真係去同佢哋過日子,關心佢哋。」其後又謂與一班好姊妹,包括朱茵、洪欣、蔡少芬等計劃去旅行,但對於何時起行及是否全女班去就不透露。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!