掃呢頁CODE去手機

2016年12月11日 星期日

【餅印咁靚】萌爆兩歲囡囡着和服 徐淑敏三代同堂影日式全家福 __,徐淑敏,

徐淑敏(Suki)今年9月飛咗去日本學藝,佢報讀咗法國藍帶課程,學習煮法國菜,課程為期3個月。雖然要離鄉別井,不過Suki一啲都唔悶,因為媽咪、奶奶、老公黃浩(Kenny)、家姐、姑奶同三個寶貝女,得閒就車輪轉飛過去探訪,2歲多細女黃沁誼(Isabella)仲留低咗讀下其他課程。Suki日前就趁課餘,同奶奶、媽咪、家姐同Isabella去咗影家庭相,齊齊換上傳統和服,影三代同堂美女圖。一家梳髻着和 ...




其他影片:>>






徐淑敏(Suki)今年9月飛咗去日本學藝,佢報讀咗法國藍帶課程,學習煮法國菜,課程為期3個月。雖然要離鄉別井,不過Suki一啲都唔悶,因為媽咪、奶奶、老公黃浩(Kenny)、家姐、姑奶同三個寶貝女,得閒就車輪轉飛過去探訪,2歲多細女黃沁誼(Isabella)仲留低咗讀下其他課程。Suki日前就趁課餘,同奶奶、媽咪、家姐同Isabella去咗影家庭相,齊齊換上傳統和服,影三代同堂美女圖。一家梳髻着和服,變身日本妹,Isabella當日由上妝、造型到埋位影相,佢都算好合作,萌爆影樓。《蘋果》今日打畀Suki問嗰日有冇乜嘢趣事,點解突然想影和式全家福,佢話原來係囡囡主動要求:「Isabella見到影樓poster,佢主動話要影,咁我媽咪都好最開心,佢話影和服相係佢其中一個心願。」所以Suki就完成媽咪同囡囡願望,仲叫埋奶奶同家姐齊齊影,Suki話:「我主要陪佢哋玩,做佢哋化妝師。」Suki話日籍攝影師指導點擺甫士,着住和服,雙腳原來一定要合埋,當工作人員幫Isabella合埋對腳仔,佢又故意打番開,Suki話:「佢好貪玩,不過工作人員好鍾意佢,覺得佢好kawaii。」但原來影相呢日,仲有個幕後玩家Kenny,不過就冇齊齊變身,Kenny就解釋:「因為冇男服,所以我喺鏡頭後幫手。」

Suki喺日本學烹飪,老公、細女同其他家人一齊去日本探佢,仲影咗全家福。 細女Isabella着咗和服都玩唔停。 最終都成功影到全家福。
其實黃浩都喺現場,不過冇男裝和福,所以冇一齊換裝。 惟有喺幕後同囡囡玩啦。 唔換衫都可以影嘅。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!