掃呢頁CODE去手機

2016年12月3日 星期六

每日一片:每日一片:內地大媽搭港鐵 打尖喪罵港人 __,港鐵,大媽,中國大媽,

一名內地大媽搭港鐵時打尖,被乘客指罵時,反指港人自以為很巴閉。(fb「強國瘋情畫」影片截圖)搭港鐵時遇到有乘客不守秩序打尖,少不免會不滿或出口理論。近日有人在港鐵東鐵綫一列車上,拍到有內地大媽因打尖而與香港乘客互罵,被指打尖的內地大媽不斷以不純正的廣東話,大罵香港人:「香港人又點?我問你?大陸啲人唔可以嚟香港咩?」該名內地大媽坐在列車車門旁邊的單人座位,旁邊放有行李,一眾乘客指她不守秩序,無排隊下 ...




其他影片:>>






一名內地大媽搭港鐵時打尖,被乘客指罵時,反指港人自以為很巴閉。(fb「強國瘋情畫」影片截圖)

搭港鐵時遇到有乘客不守秩序打尖,少不免會不滿或出口理論。近日有人在港鐵東鐵綫一列車上,拍到有內地大媽因打尖而與香港乘客互罵,被指打尖的內地大媽不斷以不純正的廣東話,大罵香港人:「香港人又點?我問你?大陸啲人唔可以嚟香港咩?」

該名內地大媽坐在列車車門旁邊的單人座位,旁邊放有行李,一眾乘客指她不守秩序,無排隊下衝入車廂霸位,並手指指與車內其他乘客理論,間中夾雜粗口:「未見過咁霸(八)婆,呢啲有咩所謂囉,你香港人又點呀?」她之後又為打尖霸位解釋:「大家逼嚟逼去,逼上嚟先,你無位我可以畀你坐。」車內一名小朋友則按捺不住,向內地大媽說:「我哋排隊先。」大媽則反駁:「我都係咁樣排隊呀。」之後大媽拿出手機,拍低各乘客樣子,「香港人又點樣呀?香港人好巴閉?你巴閉都唔使坐呢架車啦。講真話,我覺得香港人好有素質嘅,未見過你咁無教養。」

網友睇片後,直指不少內地人都不會排隊,「上車唔排隊就是這種大陸人」,「海洋公園、迪士尼依啲成日都發生。我哋唔會唔排隊,我哋唔係咁冇教養,由細都大都好清楚咩叫排隊。」亦有網友根據片中大媽的言行,認為她是內地人,「粗口橫飛又打尖的人話人無素質,可以100%確認佢係強國人了」,「做錯不認錯,要惡人先告狀,國內同港人不同之處。」不過,也有網友指部分香港人質素低,「有啲香港人!真係好無禮貌。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!