網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月6日 星期二

咁大整蠱呀!》樊亦敏收康華過期化妝品︰會留低做紀念品 __,康華,樊亦敏,

咁大整蠱呀!》樊亦敏收康華過期化妝品︰會留低做紀念品唔係吓嘩!送過期化妝品俾人!咁大整蠱呀?難得樊亦敏仲同康華打圓場︰「我覺得唔緊要啦。最緊要有心,物輕情義重,我都會留低佢做紀念品。」之前康華同樊亦敏、馬蹄露拍《伊人當自強》MV,拍MV嗰日,樊亦敏嘅化妝師同髮型師幫康華執妝同整頭髮。後來康華回禮,送咗送咗套Dior特別版化妝品俾佢,佢咪放上微博放閃,不過後來網民踢爆嗰盒化妝品係2014年嘅出品,即 ...






  • 其他影片:>>






  • 咁大整蠱呀!》樊亦敏收康華過期化妝品︰會留低做紀念品
  • 唔係吓嘩!送過期化妝品俾人!咁大整蠱呀?難得樊亦敏仲同康華打圓場︰「我覺得唔緊要啦。最緊要有心,物輕情義重,我都會留低佢做紀念品。」

    之前康華同樊亦敏、馬蹄露拍《伊人當自強》MV,拍MV嗰日,樊亦敏嘅化妝師同髮型師幫康華執妝同整頭髮。後來康華回禮,送咗送咗套Dior特別版化妝品俾佢,佢咪放上微博放閃,不過後來網民踢爆嗰盒化妝品係2014年嘅出品,即係過期囉。


    鍾意就快D Share啦!