網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月5日 星期一

【宣示主權】吳若希未婚夫俯身吻肚:她始終是我的~ __,吳若希,

「她始終是我的~」勝利者宣言!24歲吳若希(Jinny)上個月宣佈陀B女3個月,仲話同澳門闊少男友Alex有共識,生完小朋友之後先結婚,唔想大家喺一個咁倉卒情況下去做呢件事。(新聞連結:http://bit.ly/2fUiyih)專心安胎嘅吳若希,噚日喺ig貼新相,開始肚凸凸飄散孕味,仲嗌Alex做「把拔」。BB未出世,咁快就互稱對方「把拔」同「媽咪」喇?今晚輪到「把拔」Alex出圖,俯身輕吻Ji ...


「她始終是我的~」勝利者宣言!24歲吳若希(Jinny)上個月宣佈陀B女3個月,仲話同澳門闊少男友Alex有共識,生完小朋友之後先結婚,唔想大家喺一個咁倉卒情況下去做呢件事。(新聞連結:http://bit.ly/2fUiyih )專心安胎嘅吳若希,噚日喺ig貼新相,開始肚凸凸飄散孕味,仲嗌Alex做「把拔」。BB未出世,咁快就互稱對方「把拔」同「媽咪」喇?今晚輪到「把拔」Alex出圖,俯身輕吻Jinny個肚,然後寫道:「她始終是我的~」負責影相嘅應該係Kellyjackie。其實一星期前,Alex都有貼張輕吻Jinny額角嘅相,寫道:「我不是公眾人物~也不是交代什麼~我只想將這份喜悅告訴我們的家人和朋友~『在我們生命中,將會添加一位成員,而這位成員是女孩來的,我們會盡自己最大的努力去愛鍚她和照顧她。 』I Love You Both!」好冧呀!

日落美景,好冧呀 吳若希都有貼新相,原來好友Kellyjackie都喺度,睇嚟Alex同吳若希張相都係佢影0架喎。
資料圖片

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!