掃呢頁CODE去手機

2016年12月19日 星期一

經典再現!黎耀祥焗鄧萃雯回巢 __,黎耀祥,鄧萃雯,

鄧萃雯現身頒獎禮!好耐冇見呀!邊個?咪鄧萃雯囉!佢返咗去無綫,佢仲孖住黎耀祥齊齊頒獎。鄧萃雯仲要着到勁性感,大晒4吋事業線!黎耀祥同鄧萃雯呢個經典組合再現身,真係睇到成班網民流晒口水,話想佢哋再合作呀!之後黎耀祥問鄧萃雯點先肯返嚟拍劇,鄧萃雯就話:「錢囉!」黎耀祥搞笑咁話:「呢度講心唔講金,知你搵開人仔,但依家人仔同港紙差唔多一兌一,所以問題不大!」鄧萃雯又話:「咁我要好劇本,同埋我唔要飛紙仔!」 ...




其他影片:>>






鄧萃雯現身頒獎禮!

好耐冇見呀!邊個?咪鄧萃雯囉!佢返咗去無綫,佢仲孖住黎耀祥齊齊頒獎。鄧萃雯仲要着到勁性感,大晒4吋事業線!黎耀祥同鄧萃雯呢個經典組合再現身,真係睇到成班網民流晒口水,話想佢哋再合作呀!

之後黎耀祥問鄧萃雯點先肯返嚟拍劇,鄧萃雯就話:「錢囉!」黎耀祥搞笑咁話:「呢度講心唔講金,知你搵開人仔,但依家人仔同港紙差唔多一兌一,所以問題不大!」鄧萃雯又話:「咁我要好劇本,同埋我唔要飛紙仔!」

鄧萃雯仲有一個要求,就係要有時間瞓,話開工十四個鐘都得!黎耀祥即刻話:「呢排興拍到食早餐,聽日返來簽約」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!