網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月18日 星期日

處女黨現身欠君馨 亞男祝香香三年抱三 __,香香,王君馨,君馨,岑麗香,

鍾嘉欣(左起)、李亞男及苟芸慧接受訪問。岑麗香今日於溫哥華結婚,圈中好姊妹除了王君馨要出席晚上的無綫萬千星輝頒獎典禮外,其餘姊妹李亞男、苟芸慧及鍾嘉欣也有現身,三人更於婚宴前接受訪問,亞男衝口而出祝香香三年抱三,嚇得身旁兩位姊妹愕然,亞男對此笑謂:「Aimee(陳茵媺)都做過啦,頭先一對新人行禮係開心多過感動,步入教堂時氣氛好lively,好活潑,新人誓言好好笑,好touching同sweet。( ...




其他影片:>>






鍾嘉欣(左起)、李亞男及苟芸慧接受訪問。

岑麗香今日於溫哥華結婚,圈中好姊妹除了王君馨要出席晚上的無綫萬千星輝頒獎典禮外,其餘姊妹李亞男、苟芸慧及鍾嘉欣也有現身,三人更於婚宴前接受訪問,亞男衝口而出祝香香三年抱三,嚇得身旁兩位姊妹愕然,亞男對此笑謂:「Aimee(陳茵媺)都做過啦,頭先一對新人行禮係開心多過感動,步入教堂時氣氛好lively,好活潑,新人誓言好好笑,好touching同sweet。(送咩禮物?)送自己囉!」

而嘉欣則祝福一對新人白頭到老,更謂:「最緊要開開心心,身體健康,甜甜蜜蜜我送人情同祝福畀佢哋,知道香香同強強都好活潑同夾,但自己同強強唔熟,但另一半可以令對方進步同開心好難得。」

嘉欣讚苟姑娘湊B熟手

至於尋晚才飛抵當地的苟姑娘就謂:「呢排太多姊妹結婚,希望香香同強強永遠都咁開開心心,甜甜蜜蜜,好似best friend咁,最緊要可以三年抱二就得,我要求低少少。」問到下一個是否她結婚?苟姑娘聞言卻不懂應對,對此嘉欣即幫忙解圍,她謂:「save the best for the last(把最好的東西會留到最後),佢一定會好幸福,佢個人好細心,探我個女又照顧得好熟手,將來一定係個好媽咪。」

亞男推薦苟姑娘做奶媽

對於姊妹們催促香香盡快加入母親之列,亞男更推薦苟姑娘謂:「到時你幫手做奶媽」此言一出令眾女隨即dead air幾秒,亞男獲悉講錯嘢即掩嘴大笑,並謂:「我意思係幫手湊。」嘉欣亦搭嘴謂:「我哋三個廣東話都唔好嘛!」雖然傳媒再追問苟姑娘戀情,但她就以今日主角是香香,故不欲談其私人事。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!