掃呢頁CODE去手機

2016年12月6日 星期二

江美儀:錫住鬧顧紀筠仔仔 江美儀:證明我戲好 __,江美儀,顧紀筠,

江美儀話只係配合節目要求!近日是非纏身的藝人江美儀出席公開活動,逐一回應所有事件,坦言也不知原因,但認為不是很大的事,故也沒有驚慌。Andrew做下靶位對於在主持的無綫節目《街市遊樂團》中,被指說話很惡,更經常責罵顧紀筠兒子陳浚霆(Andrew),美儀表示此乃節目風格,更謂:「係角色設定Andrew做下靶位畀我哋恰同話,如果觀眾唔係由第一集開始睇就唔知風格係咁!(你喺節目度話剝蝦係自甘墮落?)我唔 ...




其他影片:>>






江美儀話只係配合節目要求!

近日是非纏身的藝人江美儀出席公開活動,逐一回應所有事件,坦言也不知原因,但認為不是很大的事,故也沒有驚慌。

Andrew做下靶位

對於在主持的無綫節目《街市遊樂團》中,被指說話很惡,更經常責罵顧紀筠兒子陳浚霆(Andrew ),美儀表示此乃節目風格,更謂:「係角色設定Andrew做下靶位畀我哋恰同話,如果觀眾唔係由第一集開始睇就唔知風格係咁!(你喺節目度話剝蝦係自甘墮落?)我唔係話佢哋,係講我哋幾個大食懶,如果係話舖頭就唔會咁開心畀地方我哋拍,對我哋咁好」

雖然網友不停攻擊她,但美儀未有介懷,更坦言代表節目有人睇,她謂:「我真係冇嘢,證明我戲好,我哋幾個都好錫Andrew, 佢好有禮貌同識尊重人嘅小朋友,依家個個都識佢,佢應該請網友食飯添!」

睇伍詠薇舞台劇做成點

談到去年演出舞台劇《嬉春酒店》時無禮對待監製,最終被易角,美儀謂:「我都唔知點解,可能套戲出要做宣傳(係咪同監製有錢銀爭拗?)人哋畀晒錢我,本來14場,我做咗10場,仲收多咗4場錢添,要多謝佢。(鬧過監製?)我講嘢冇尾音,好倔會畀人誤會,係要改,我呼籲大家買飛去睇,我都想睇吓伍詠薇做成點,其實單立文同陳彥行都冇做啦,唔淨係我,可能平時得罪人多,啲人針對我」更否認未支付酬勞給中介人。

否認帶隊玩投訴

對於公開道歉信,美儀透露全因早前參加了禪修活動,從中領悟到一些事,認為很多時是自己問題,她謂:「好似關永忠監製件事咁,係我情緒令人誤會同唔開心,要同大家道歉,可能因為我問題,第一次做女主角,但有好多唔開心事發生,我想講我冇帶隊投訴,早前珍姐(曾勵珍)傳短訊畀我,叫我唔好為無中生有嘅事唔開心,叫我返開公司搵佢。」更指現時正指攝新劇《同盟》。

問到被誤會可感到委屈?美儀謂:「算冇計,都發生咗!惟有之後做好啲,唔好畀人誤會,有誤會都唔想,唔好影響人。(有冇同關永忠可聯絡?)一直都有,之前喺陳曼娜個女婚宴有見,都有同佢講,佢話大家仲係朋友,叫我唔好放喺心上。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!