掃呢頁CODE去手機

2016年12月9日 星期五

【《幕後玩家》大結局】黃翠如劇透:呢兩晚Bosco會好慘 __,Bosco,黃翠如,翠如,幕後玩家,黃宗澤,

黃翠如今日同麥明詩一齊去到粉嶺香港歌爾夫球會出席活動,麥明詩喺台上分享17歲嗰陣已喺英國打高球嘅經驗,但回香港後未有再打,她笑話:「香港啲場好貴呀,o依家都生疏哂。」講到《幕後玩家》明晚就會大結局,翠如BB就話好緊張:「香港人會邊睇邊思考,呢套劇好真實,好多歪理。好多人又會讚嘉欣(龔嘉欣)演得好、Bosco(黃宗澤)做奸又好多人讚。我哋聽晚都會約哂成班去睇大結局。」追問佢有冇得劇透少少呀?翠如BB ...




其他影片:>>






黃翠如今日同麥明詩一齊去到粉嶺香港歌爾夫球會出席活動,麥明詩喺台上分享17歲嗰陣已喺英國打高球嘅經驗,但回香港後未有再打,她笑話:「香港啲場好貴呀,o依家都生疏哂。」講到《幕後玩家》明晚就會大結局,翠如BB就話好緊張:「香港人會邊睇邊思考,呢套劇好真實,好多歪理。好多人又會讚嘉欣(龔嘉欣)演得好、Bosco(黃宗澤)做奸又好多人讚。我哋聽晚都會約哂成班去睇大結局。」追問佢有冇得劇透少少呀?翠如BB話:「呢兩晚Bosco會好慘,會被『復仇者聯盟』復仇。」咁對視后有冇信心?她直言完全冇:「有機會已經好好啦,太多人有資格過我,我心水係(龔)嘉欣同Bosco,仲有阿廉(曹永廉)。」佢仲話雖然男友蕭正楠都有露「肉背」戲份,但都係支持阿廉做視帝。另外,劇中演翠如爸爸嘅潘志文三度演中風角色,被網友譽為「大台御用中風王」,佢笑謂:「我有睇呀,爸爸做得好好,不過佢本身好健康。」

黃翠如話睇好黃宗澤同龔嘉欣會喺「萬千星輝頒獎禮」得獎。 (右圖攝影:陳順禎) 攝影:陳順禎 黃翠如話聽晚會約埋其他演員一齊睇《幕後玩家》大結局。
麥明詩話之前係英國都有打高球。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!