掃呢頁CODE去手機

2016年12月17日 星期六

萬綺雯自爆戇居居成《致命》終極Boss __,《致命》,萬綺雯,《致命復活》,

蚊蚊預告係HappyEnding。(資料圖片)無綫台慶劇《致命復活》今晚大結局要揭曉BigBoss黑手就是阮喬(萬綺雯飾)!今晚《致命》劇組舉行結局飯,女主角萬綺雯卻未有到場。幕後黑手雖然最終未能現身,但萬綺雯(蚊蚊)接受了東網訪問,稱忙於為舞台劇綵排而未能現身飯局。對於成為終極BigBoss,蚊蚊笑言戇居居做咗BigBoss:「我只係行錯一步,睇到安仔、陳庭欣嘅私情相片好傷心,期間重遇由細玩大嘅 ...


蚊蚊預告係Happy Ending。(資料圖片)

無綫台慶劇《致命復活》今晚大結局要揭曉Big Boss黑手就是阮喬(萬綺雯飾)!今晚《致命》劇組舉行結局飯,女主角萬綺雯卻未有到場。幕後黑手雖然最終未能現身,但萬綺雯(蚊蚊)接受了東網訪問,稱忙於為舞台劇綵排而未能現身飯局。

對於成為終極Big Boss,蚊蚊笑言戇居居做咗Big Boss:「我只係行錯一步,睇到安仔、陳庭欣嘅私情相片好傷心,期間重遇由細玩大嘅曾偉權先至訴苦,點知信錯人而鑄成大錯。冇諗過件事會搞成咁,所以面對安仔好內疚,所以成件事係想像之外,我係戇居居成為害安仔嘅『大佬』,不過最後Happy Ending當然好開心。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!