掃呢頁CODE去手機

2016年12月9日 星期五

【等醫生評核情緒狀況】獨家揭梁齊昕入院兩個月 情況一度令人擔心 __,梁齊昕,CY女,齊昕,

「今日叫大家過嚟嘅原因,就係想向香港市民宣佈,我唔會參加下一屆行政長官選舉,原因係我必須喺未來一段時間內照顧好家庭。我對社會未來幾年嘅責任,以及對家庭嘅責任之間,我必須作出一個負責任嘅選擇。如果我參選下一屆行政長官,恐怕喺未來幾個月時間內,我嘅家人因為我嘅選舉工程,會承受一些他們不能承受的壓力。在這問題上,我必須保護他們。」特首梁振英今日下午突然宣布不爭取連任。前日才有傳媒爆料稱,梁振英將於月底宣 ...


「今日叫大家過嚟嘅原因,就係想向香港市民宣佈,我唔會參加下一屆行政長官選舉,原因係我必須喺未來一段時間內照顧好家庭。我對社會未來幾年嘅責任,以及對家庭嘅責任之間,我必須作出一個負責任嘅選擇。如果我參選下一屆行政長官,恐怕喺未來幾個月時間內,我嘅家人因為我嘅選舉工程,會承受一些他們不能承受的壓力。在這問題上,我必須保護他們。」特首梁振英今日下午突然宣布不爭取連任。前日才有傳媒爆料稱,梁振英將於月底宣佈角逐連任,事情卻在今日有戲劇性的變化。加上梁振英與太太梁唐青儀連續兩日分別到沙田威爾斯親王醫院主樓暨創傷中心探望入院逾月的梁齊昕,令人聯想連翩。據本報收到消息指,不時在網上張貼受傷流血相片的梁齊昕,其實早於兩個月前、即十月七日已入住威爾斯醫院住院主樓暨創傷中心大樓6樓,屬私家病房。入院之初,梁齊昕精神狀況一度令人擔心,其入院消息亦一直遭全面封鎖。直至前日,本報獨家影到梁唐青儀去醫院探女,才令事件曝光( 新聞連結:http://bit.ly/2gEwtZI ):翌日晚上9時,本報再獨家拍得梁振英現身上址,同樣由殮房出口的升降機步出離開。未有回應記者提問。今午三時半,梁振英宣佈不再角逐連任。三日內事件手1如此戲劇性連環爆發,是巧合還是其他?梁齊昕一向十分重視家人,與父最好感情,據其身邊人透露,梁齊昕一直不想父親出任特首,更不想他再競逐連任,可以多啲時間陪她。如今梁振英退下火線,相信梁齊昕應該會很開心。本報收到消息指,齊昕出院未有期,因為醫生需評估其情緒狀況穩定,才考慮是否讓她出院。

前日本報先拍得梁唐青儀入院探梁齊昕。 昨晚梁振英亦現身醫院

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!