掃呢頁CODE去手機

2016年12月13日 星期二

【獨家】男友當係生仔機器? DaDa:其實佢係暖男 __,DaDa,陳靜,

現年28歲嘅大隻仔趙勁皓(King)同細一年嘅o靚模出身嘅盧頌之(DaDa),2013年合作電影《爆3俏嬌娃》撻着,DaDa近日仲為King陀女6個月,預產期係出年3月。King同DaDa有喜,但男方口快快講咗話原來係畀DaDa一年時間,冇得生就分手,就係呢番戲言,惹嚟網友圍插King大男人,視DaDa係生仔機器,網友替女方不值。DaDa噚日夫唱婦隨,陪King去旺角巡視新鋪,DaDa為King解 ...




其他影片:>>






現年28歲嘅大隻仔趙勁皓(King)同細一年嘅o靚模出身嘅盧頌之(DaDa),2013年合作電影《爆3俏嬌娃》撻着,DaDa近日仲為King陀女6個月,預產期係出年3月。King同DaDa有喜,但男方口快快講咗話原來係畀DaDa一年時間,冇得生就分手,就係呢番戲言,惹嚟網友圍插King大男人,視DaDa係生仔機器,網友替女方不值。DaDa噚日夫唱婦隨,陪King去旺角巡視新鋪,DaDa為King解畫:「佢話泵唔大唔要我係講笑,我哋相處係咁,成日互窒,其實佢係暖男,唔係搵我做生仔機器,佢試下囉。」DaDa其實恨做媽咪,呢次如願,佢好開心,仔女都咁鍾意,King好坦白:「我想要仔,但呢胎係女,所以會再生,希望有兩個,一仔一女。」囡囡係爹哋前世情人,King話:「o依家成日上網睇湊女,我心情都興奮,我想準備好啲,請定陪月同司機。」囡囡仲係趙家第一B,所以一定視佢如珠如寶。 King講番早前同DaDa去做產檢,見到囡囡喺肚中郁郁吓,感動到喊,DaDa寸King:「但你嗰時掛住打機囉,希望我生,你陪我入產房,唔係掛住打機。」King承諾一定陪DaDa入產房,但仲考慮會唔會剪臍帶。King其實好有計劃,佢會喺DaDa生產前先入紙註冊,然後明年待佢生後收身,再同佢出埠影靚靚結婚相同後補擺酒。DaDa係咁叠埋心水做成功男人背後嘅女人,佢話:「我生完都會做嘢,幫King打理生意,佢燥底又怕煩,我幫佢打理生意,幕前冇乜特別。」DaDa表示陀B後定性咗,BB亦令佢同King感情更穩定,佢哋o依家乜都家庭為重,有女萬事足。

(攝影:陳俊強) King早前話畀DaDa一年時間,冇得生就分手,DaDa都為男友解畫 佢仲話佢哋相處係咁,成日互窒,其實男友係暖男

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!