掃呢頁CODE去手機

2016年12月22日 星期四

DJIBOUTII兩周年開P 傅嘉莉爆為獎醉酒 __,傅嘉莉,

DJIBOUTII搞開業兩周年慶祝P,傅嘉莉盛裝出席。無綫藝人傅嘉莉(Kelly)、前港姐冠軍張舒雅、皮草太子爺王大業(Andy)、著名形象指導郭慶彬、從事鐘錶業的高偉國等出席灣仔區酒吧DJIBOUTII兩周年「GoBananas!」慶祝派對,現場布置以香蕉為主題,呼應酒吧猩猩的icon,除了職員穿上香蕉圖案服裝,又有人扮的人形香蕉以及猩猩,與穿上黃色服飾的賓客打成一片,大家都爭相拿起猩猩面具與「 ...


DJIBOUTII搞開業兩周年慶祝P,傅嘉莉盛裝出席。

無綫藝人傅嘉莉(Kelly)、前港姐冠軍張舒雅、皮草太子爺王大業(Andy)、著名形象指導郭慶彬、從事鐘錶業的高偉國等出席灣仔區酒吧DJIBOUTII兩周年「Go Bananas!」慶祝派對,現場布置以香蕉為主題,呼應酒吧猩猩的icon,除了職員穿上香蕉圖案服裝,又有人扮的人形香蕉以及猩猩,與穿上黃色服飾的賓客打成一片,大家都爭相拿起猩猩面具與「香蕉」自拍,即時分享到社交平台。期間有非洲鼓表演及切蛋糕時菲律賓歌手Gil Ravago唱歌助慶,而幾位香蕉人亦大跳勁舞,載歌載舞掀起全場氣氛。

自認容易飲醉

其中Kelly為支持好友前來慶祝活動,提起飲酒,Kelly自爆人生第一次飲醉是在模特兒公司得大獎冠軍,但得獎條件是要飲一杯紅酒,她說:「喺台上好多人望住我,我冇可能唔飲。我飲咗半杯,好快就醉咗,我就知我唔係好飲得,但係happy!想開始慢慢pick up(飲酒),人大咗可能壓力大,有時飲吓酒可以relax。」她又謂曾經有位前輩叫她試飲酒後看劇本,有另一番感覺。她表示稍後遇上一些需要感情強烈的戲份,會打算將來一試。

爆媽咪勁冧杜如風

提起聖誕節,Kelly透露與媽咪去日本旅行,只因為杜如風,她說:「因為媽咪好鍾意杜如風,今次就完成佢嘅杜如風夢想,進行東京攻略。」她更大讚日本男仔好細心,好怕羞,又自言喜歡型男竹野內豐及金城武。Kelly還透露1月有份演出的兩部無綫劇將播出,分別是《財神駕到》及《乘勝狙擊》,她說:「每次都好似派成績表,好期待又緊張!兩套角色同時代都唔同,而且嗰陣時係長頭髮,希望大家睇到不一樣嘅我。」

最愛香蕉特飲

另外,Kelly透露平時都會同女性朋友到特別的餐廳及酒吧飲嘢傾偈,今次Kelly為撐好友出席慶祝派對,開心見到香蕉做主題,十分有趣,更試了好好味的香蕉特飲,大讚女士一定會好鍾意。

張舒雅首個「BB」將出世

而張舒雅則表示常常到此酒吧飲酒傾偈,並大讚派對的香蕉主題夠特別,平時酒量不差的她坦言未試過飲醉及失儀。提到2017年的展望,她透露與妹妹一同合作設計的婚嫁珠寶系列即將面世,是二人第一個BB,她說:「呢條婚嫁珠寶系列係特登開,我同妹妹一齊搞。我平時都有幫屋企人手,妹妹就算叫第一次,所以呢條line係我同佢第一個BB,已經籌備半年,希望成功。(自己做埋生招牌?)可以試吓,好多嘢都仲諗緊。」至於感情生活,她笑言希望記者下次再問就有好消息宣布。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!