掃呢頁CODE去手機

2016年12月17日 星期六

阮民安:【默認奉子成婚】阮民安爆Eva佗B 29周 __,阮民安,

真係恭喜你呀!組合E-Kids成員阮民安(Tommy)被傳入紙結婚,他接受東網獨家訪問時,提到緋聞女友張倚雯(Eva)的肚時,他笑言:「Eva個肚係愈嚟愈大㗎,佢又受歡迎喎,見佢Instagram有好多fans。咁呀?祝福佢呀!或者你哋又可以問吓佢嘅回應,如果你哋搵到佢嘅話,可能佢又有另一個發表呢。」對婚事不置可否問到為何Tommy這麼怕提婚事?他即強調:「冇人驚,唔係驚!係私事唔需要同大家分享太 ...




其他影片:>>






真係恭喜你呀!

組合E-Kids成員阮民安(Tommy)被傳入紙結婚,他接受東網獨家訪問時,提到緋聞女友張倚雯(Eva)的肚時,他笑言:「Eva個肚係愈嚟愈大㗎,佢又受歡迎喎,見佢Instagram有好多fans。咁呀?祝福佢呀!或者你哋又可以問吓佢嘅回應,如果你哋搵到佢嘅話,可能佢又有另一個發表呢。」

對婚事不置可否

問到為何Tommy這麼怕提婚事?他即強調:「冇人驚,唔係驚!係私事唔需要同大家分享太多。每個人都有選擇權,尤其喺呢啲情況之下,我選擇就係唔去公開,唔去講,唔關驚唔驚事。」至於提到日後或會被拍到簽紙或行禮,他則稱要看緣分,就像這次記者找到擬結婚通知書也是緣分,又叫大家研究真假:「到有一日,原來有呢啲動作,又可能畀你哋知道呢,可能到時大家又可以互相問候一下,研究一下。冇刻意唔講,又冇刻意唔畀你哋知,總之唔會承認或否認,你哋要講咪去講,冇問題。」

反寸Kasa有病

說到E-Kids另一成員郁禮賢(Kasa)受訪時寸他是「巨星」,Tommy反擊:「佢病呀!發燒呀!佢不嬲講嘢都係辭不達意,佢哋講嘢有時唔係好識表達。我估係咁啦,或者我喺佢哋心目中一路都係『巨星』,我自己都唔知。(佢有心寸你?)講笑啫,咁多年,有乜所謂呀?我哋不嬲都係咁嘅,溝道方式嚟嘅,所以冇話會唔會嬲佢,呢個係我哋嘅style。」

爆緋聞女友懷孕29周

提到將於1月舉行的演唱會,Tommy坦言覺得很高興:「我有時會諗,如果呢單新聞你哋一路問,喜事嘅新聞係真嘅話,咁都幾旺喎好似。我聽個女仔(指Eva)講個BB係29周,夾啱時間,Big Bang都嚟開騷,好鬼好彩,好旺呀!」不過E-Kids開騷卻與Big Bang的第一場騷撞期,Tommy笑言要用15張E-Kids飛換3張Big Bang尾場飛,或者爭取6時看完首場才開騷。問到Eva會否去看E-Kids演唱會?Tommy坦言對方應該來到:「死啦,依家好驚,佢一嚟到咪好大件事?」他又指很多圈來朋友也會捧場。

否認嚇到Cut電話

問到他的電話是否停機?他即說:「我幾時cut咗電話呀?你依家即刻打畀我,可能係電訊網絡咁啱覆蓋唔到。」他笑說要問電訊供應商為何收得差,謂:「搞到啲記者以為我身有屎,幾難解釋!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!