掃呢頁CODE去手機

2016年12月7日 星期三

【講完即刪】同謝偉俊結婚廿幾年只係朋友 白姐姐fb講過:一個狼心狗肺 __,白姐姐,謝偉俊,白韻琹,

現年57歲的立法會議員謝偉俊(Paul)和71歲的白韻琹是一對老夫老妻,兩人相識到結婚共處27年,今年年頭仲一齊行街打情罵俏,謝偉俊仲當街打白姐姐patpat,不過喺呢份恩愛嘅背後,都發生過一啲唔係好愉快嘅事,講緊嘅就係3年前白姐姐喺facebook打嘅一段說話。喺2013年尾白姐姐先於網上大爆謝偉俊買TheAustin豪宅,之後又話:「殘酷無情的你,只顧自己的快樂和享受,你有當我是有血有肉有感覺 ...




其他影片:>>






現年57歲的立法會議員謝偉俊(Paul)和71歲的白韻琹是一對老夫老妻,兩人相識到結婚共處27年,今年年頭仲一齊行街打情罵俏,謝偉俊仲當街打白姐姐pat pat,不過喺呢份恩愛嘅背後,都發生過一啲唔係好愉快嘅事,講緊嘅就係3年前白姐姐喺facebook打嘅一段說話。喺2013年尾白姐姐先於網上大爆謝偉俊買The Austin豪宅,之後又話:「殘酷無情的你,只顧自己的快樂和享受,你有當我是有血有肉有感覺的人嗎?我忘我地為你出錢出力出時間全心全力扶持你創業……現在我連寫字樓都進不去,你們的福利及快樂我都沒有份,連零用錢都沒有……你當我垃圾,你太沒良心……我痛恨自己相信一個狼心狗肺……」不過後來白姐姐就話自己唔係講謝偉俊,只係講一個求助人嘅事件,仲話自己唔係好識facebook,不過除咗呢件事之外,白姐姐又講過同謝偉俊結婚多年,只係當佢同屋主,佢當時話:「註咗冊唔表示有乜,20幾年都保持朋友關係。」又講過話Paul如果當佢係夫妻必須尊重老婆,當年一問到有咩地方唔尊重白姐姐,佢即刻話:「你有幾多鐘頭畀我講?」


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!