掃呢頁CODE去手機

2016年12月2日 星期五

英超Fever:【有片】健力士紀錄提提你:禾確特勁過美斯 __,美斯,

禾確特勁過美斯!冇呃你,健力士世界紀錄大全已經證實!阿根廷球星美斯曾經喺遊戲節目入面,成功控低由32米高空掉落嚟嘅足球,創下世界紀錄,阿仙奴4星禾確特、高基連、蒙利爾同哥斯尼,早前就喺贊助商安排行挑戰呢項紀錄。規則好簡單,就係個波由高空掉落嚟之後,球員要成功至少的波5下先至可以畀個波落地,否則就算控球失敗。今次挑戰更有健力士世界紀錄大全嘅職員現場監督兼拍片,絕對係非常之認真。阿仙奴4星一直有25米 ...




其他影片:>>






禾確特勁過美斯!冇呃你,健力士世界紀錄大全已經證實!阿根廷球星美斯曾經喺遊戲節目入面,成功控低由32米高空掉落嚟嘅足球,創下世界紀錄,阿仙奴4星禾確特、高基連、蒙利爾同哥斯尼,早前就喺贊助商安排行挑戰呢項紀錄。

規則好簡單,就係個波由高空掉落嚟之後,球員要成功至少的波5下先至可以畀個波落地,否則就算控球失敗。今次挑戰更有健力士世界紀錄大全嘅職員現場監督兼拍片,絕對係非常之認真。

阿仙奴4星一直有25米開始嘗試,當難度不斷提升就愈嚟愈多人失敗,最後禾確特挑戰破紀錄嘅34米,並且成功控球超過5下,正式成為世界紀錄保持者,健力士世界紀錄大全職員仲立即頒發證實,認真威水呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!