掃呢頁CODE去手機

2016年12月21日 星期三

女神男神:日職 好閃呀!J-League頒獎禮特命經理人鬥靚 __,女神,

2016年日職頒獎禮星期二喺橫濱舉行,除咗啲球星唔著波衫著西裝型到爆外,兩代J-League特命經理人足立梨花同佐藤美希合體都好搶鏡,佢哋仲分別喺Twiiter晒出頒獎禮新相鬥靚添!足立梨花係水著偶像固然超索,佐藤美希低胸出場都好有睇頭。至於最有價值球員,就由川崎前鋒隊長中村憲剛首次獲選,神射手榮譽由神戶勝利船嘅李安度蒙迪拉同廣島三箭嘅彼德烏達卡共享。足立梨花一向好受日職球迷歡迎,雖然上圍Size ...




其他影片:>>






2016年日職頒獎禮星期二喺橫濱舉行,除咗啲球星唔著波衫著西裝型到爆外,兩代J-League特命經理人足立梨花同佐藤美希合體都好搶鏡,佢哋仲分別喺Twiiter晒出頒獎禮新相鬥靚添!足立梨花係水著偶像固然超索,佐藤美希低胸出場都好有睇頭。至於最有價值球員,就由川崎前鋒隊長中村憲剛首次獲選,神射手榮譽由神戶勝利船嘅李安度蒙迪拉同廣島三箭嘅彼德烏達卡共享。

足立梨花一向好受日職球迷歡迎,雖然上圍Size唔算突出,不過就勝在夠均勻,一對長腿都咪話唔正;不過巴打最鍾意嘅,都係佢個Pat Pat,點正法呢?聽聽佢個朵「世界遺產級美臀」就知巴閉之前佢曾經着上三點式落場打網球,堅睇到巴打眼都凸!

2016年日職頒獎禮結果

最有價值球員 中村憲剛(川崎前鋒)

神射手    李安度蒙迪拉(神戶勝利船)

       彼德烏達卡(廣島三箭)

最佳新秀   井手口陽介

最佳教練   石井正忠(鹿島鹿角)

表揚球員   鈴木啟太

       山口智

最佳青訓球會 大阪飛腳

日職最佳入球 田口泰士(名古屋鯨魚)

日乙最佳入球 白崎凌兵(清水心跳)

東網體育同你追實體壇每個精彩時刻! 

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!