網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月13日 星期二

【為「入樽」可以有幾盡? 】張繼聰對老婆Kay發火:天后都冇面俾 __,Kay,張繼聰,繼聰,謝安琪,

男人的浪漫,又點止一碟豆腐火腩飯,相信屋企總有一套《SlamDunk》(男兒當入樽)嘅珍藏,櫻木花道、流川楓、大猩猩赤木隊長、宮城良田、三井壽……90年代嘅情懷,返晒嚟!做咗人老竇同老公嘅張繼聰,啱啱就喺facebook留言話:「為咗迎接新成員嘅來臨,最近忙於準備房間。搵返依套對我成長有奠定性影響嘅《SlamDunk》珍藏出嚟,好感動。誰知有人同我爭拗咗好耐,振振有詞話係佢買嘅....嗰一刻,我覺 ...


男人的浪漫,又點止一碟豆腐火腩飯,相信屋企總有一套《Slam Dunk》(男兒當入樽)嘅珍藏,櫻木花道、流川楓、大猩猩赤木隊長、宮城良田、三井壽……90年代嘅情懷,返晒嚟!做咗人老竇同老公嘅張繼聰,啱啱就喺facebook留言話:「為咗迎接新成員嘅來臨,最近忙於準備房間。搵返依套對我成長有奠定性影響嘅《Slam Dunk》珍藏出嚟,好感動。誰知有人同我爭拗咗好耐,振振有詞話係佢買嘅....嗰一刻,我覺得佢好陌生好似一個強盜,我當年使幾多零用錢買呀大佬!?...我阿媽話要讓吓老婆....我話ok,反正我嘅即係佢嘅....點知佢話送俾人反正我唔睇........Come on ! 佢唔明白,到我哋依種年紀,入樽已經唔係用嚟睇,係用嚟供奉....男人嘅青春同熱血係唔可以俾人,Never !! o依次真係天后都冇面俾!我兜口兜面細細聲同佢講,套書我Keep硬!威呢!?」張繼聰口中嘅「強盜」就係佢老婆謝安琪(Kay),之後天后Kay仲喺個po下面留言話:「呢套入樽係我㗎!當年我細本同大本版各一套,擺喺床邊陪我好多年,咪見到入樽就以為係自己嘅,好冇呀!」為咗呢套「入樽」,真係天王都冇面俾,不過相嗌唔好口,家陣阿Kay又陀住B,做老公嘅,咪當讓吓老婆仔囉!

張繼聰同老婆謝安琪原本都係「入樽」迷!(資料圖片) 家陣Kay喺屋企安胎,其實大把時間可以重頭睇多次「入樽」。(資料圖片) 唔知兩公婆會唔會留俾囝囝張瞻睇呢?(資料圖片)
(張繼聰facebook圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!