網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月3日 星期六

【有片】韓歌迷激動嗌退票!《MAMA》入場亂 保安拉扯粉絲俱受傷 __,MAMA,

韓國年度盛事《MAMA音樂頒獎禮》今晚喺亞博館舉行,7點開場,但到依家仍有不少fans仍未入到場,期間有保安與歌迷發生推撞拉扯,兩歌迷受傷。有傷者稱事件與韓歌迷攜大型器材進場、與香港保安言語不通有關。19:41pm:現場有班韓國粉絲超激動,佢哋不停大叫,又試圖衝入場,保安即用大聲公要求佢哋唔好再推,及後佢哋才慢慢一個跟一個入會場。其中一名受傷香港女歌迷事後向記者透露,事下時在樓下排隊,當時有一班韓 ...




其他影片:>>






韓國年度盛事《MAMA音樂頒獎禮》今晚喺亞博館舉行,7點開場,但到依家仍有不少fans仍未入到場,期間有保安與歌迷發生推撞拉扯,兩歌迷受傷。有傷者稱事件與韓歌迷攜大型器材進場、與香港保安言語不通有關。19:41pm:現場有班韓國粉絲超激動,佢哋不停大叫,又試圖衝入場,保安即用大聲公要求佢哋唔好再推,及後佢哋才慢慢一個跟一個入會場。

其中一名受傷香港女歌迷事後向記者透露,事下時在樓下排隊,當時有一班韓國粉絲因為帶咗很多大型攝影器材,但啲韓國粉絲就唔肯放下器材,所以同保安發生衝突,所以成班韓國粉絲就衝入場,後面粉絲見大家都衝入去,自然跟住一齊衝。現場所見韓國fans表現激動,但現場保安因不懂韓文,所以越見混亂,期間香港嘅保安亦不時勸粉絲唔好再衝。

另有工作人員表示,上面係7pm一開騷就放行唔check bag,下面就嚴啲,結果弄致如此混亂。19:39pm:有粉絲高舉門票,又用韓文表示要退票,同時粉絲又走到門口要求大會畀佢哋入場,所有粉絲都舉住飛,慢慢行入去場。19:30pm:現場仍有大批歌迷仍未能入場,現場有保安推觀眾去欄杆撞到,fans亦有推,雙方拉据期間發生碰撞。有警察到場了解,亦有工作人員傷到腳及頭,喺現場接受醫護人員治理。19:02PM:《MAMA》頒獎禮原定今晚7時舉行,不過因為現場就安排入場觀眾要check bag,所以有一班心急嘅粉絲就即唔理三七廿一就即想衝破欄杆,照想衝入場,仲衝跌晒啲枱,令現場好混亂。而現場保安人士就不停叫觀眾離開唔好再衝,並立即關咗入場到門。大約個幾分鐘後,等啲觀眾肯乖乖排隊,工作人員先再安檢後讓觀眾進場。

攝影:梁展雯 現場有保安拉扯fans(紅圈示) 保安同fans互相推欄杆
歌迷與保安拉据期間發生碰撞 仲有人跌到(紅圈示)
受傷女歌迷 入場時本安排觀眾要check bag,有一班心急粉絲唔理三七廿一就即想衝破欄杆,照想衝入場,仲衝跌晒啲枱,現場混亂。
由於現場場面太混亂,據知現場有兩個女仔受傷,現場仲有救護人員到場。 現場的韓國fans被截停,情緒激動。
有人高舉飛叫退票
I.O.I女子新人獎 twice NCT127男子新人獎
EXO 李笛 BTS
少女時代嘅泰妍獲「最佳女歌手獎」 伯賢同秀智有合唱環節 「全球最佳表演獎」:Seventeen
「最佳歌唱表演獎男歌手」:Crush 「最佳歌唱表演獎女歌手」:Ailee

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!