掃呢頁CODE去手機

2016年12月8日 星期四

孖何雁詩拍MV喪咀 楊潮凱咀到現青筋 __,何雁詩,楊潮凱,

何雁詩同楊潮凱拍MV連環咀。無綫熱播劇集《致命復活》於網上爆紅,更掀起全城競猜「誰是BigBoss」的熱潮!當中歌手何雁詩(Stephanie)不但為此劇獻聲唱片尾曲《愛需要勇氣》,演得的她亦在裏面飾演性格古靈精怪的Tracy。講到劇情愈趨緊湊,口密的她堅決不肯透露誰是BigBoss:「大家追埋呢一兩個星期就一定會知,我只可以透露最後BigBoss係會認自己係BigBoss。(係咪好易估?)係,如 ...


何雁詩同楊潮凱拍MV連環咀。

無綫熱播劇集《致命復活》於網上爆紅,更掀起全城競猜「誰是Big Boss」的熱潮!當中歌手何雁詩(Stephanie)不但為此劇獻聲唱片尾曲《愛需要勇氣》,演得的她亦在裏面飾演性格古靈精怪的Tracy。講到劇情愈趨緊湊,口密的她堅決不肯透露誰是Big Boss:「大家追埋呢一兩個星期就一定會知,我只可以透露最後Big Boss係會認自己係Big Boss。(係咪好易估?)係,如果有睇嘅話,聰明人一定會估到。」她又自爆近期不斷被身邊人敲問:「但我唔會講,就算畀人鬧都好,我覺得啲人嘅估樣好好笑,但劉佩玥同陳瀅已經估到。(係男定女?)唔講得。」

獻MV螢幕初吻

至於日前Stephanie為《愛需要勇氣》拍MV,並邀得同劇演員楊潮凱做男主角,在MV內她不但要考演技大晒喊功外,又跟潮凱有不少親密鏡頭。他們除了肉緊攬攬之餘,Stephanie更要獻上首個MV螢幕初吻!兩人咀嘴亦並非「蜻蜓點水」,當中潮凱更咀到青筋都現埋,認真激動!

唔覺得蝕底

Stephanie透露與潮凱認識多年,今次是第一次在MV內拍咀戲,而當日一開始已要拍咀戲,還要咀了十多次,問到她可有感蝕底?她笑言:「唔係,佢蝕底啲。(你哋一吻定情?)絕對冇!人哋結咗婚,況且佢當我係兄弟,喺人哋眼中我係男仔。」講到劇中她喜歡王浩信,問到為何不叫對方演MV?她謂:「有諗過,但佢好忙,加上唔想MV同劇太相似,怕人以為MV喺劇集裏面剪出嚟。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!