掃呢頁CODE去手機

2016年12月27日 星期二

王力宏聖誕開P 林志玲大S侯佩岑勁齊人 __,大S,王力宏,林志玲,志玲,力宏,侯佩岑,徐熙媛,

這些機會不是我的……到底一間屋要有幾大先可以搞個台灣巨星雲集嘅聖誕P?仲要又有大焗爐焗十幾隻燒雞、擺得落巨型聖誕樹、隨時夾個小型Bandshow、兼容納超過五十人嘅聖誕P?台灣天王王力宏同老婆李靚蕾間屋就啱啱好喇!巨星聖誕P超過五十人Join尋日係BoxingDay,一向愛熱鬧、人面又廣嘅王力宏梗係唔會放過呢個做節機會,同老婆齊齊喺屋企搞咗個巨星聖誕P,出席嘅人有林志玲、徐熙媛(大S)、侯佩岑、林 ...


這些機會不是我的……

到底一間屋要有幾大先可以搞個台灣巨星雲集嘅聖誕P?仲要又有大焗爐焗十幾隻燒雞、擺得落巨型聖誕樹、隨時夾個小型Band show、兼容納超過五十人嘅聖誕P?台灣天王王力宏同老婆李靚蕾間屋就啱啱好喇!

巨星聖誕P超過五十人Join

尋日係Boxing Day,一向愛熱鬧、人面又廣嘅王力宏梗係唔會放過呢個做節機會,同老婆齊齊喺屋企搞咗個巨星聖誕P,出席嘅人有林志玲、徐熙媛(大S)、侯佩岑、林俊杰、吳建豪、陳建州、方文山等,加埋其他台前幕後、工作人員、親朋好友,超過五十人聚埋喺王力宏屋企,都咪話唔壯觀!

自爆籌備成個月

李靚蕾上載咗N張當晚嘅合照同玩樂相上微博,見眾人係咁玩自拍,得閒就嚟個即興夾Band,加上成枱聖誕大餐,當中仲有十幾隻雞同時間放入大焗爐嘅花絮,真係睇見都勁羨慕。李靚蕾就自爆原來個Party籌備足成個月:「籌備了1個月的白色聖誕節派對!過程跟當晚都是充滿愛與創意,好開心!好吃,好玩,好聽,好朋友,聖誕節快樂」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!