掃呢頁CODE去手機

2016年12月1日 星期四

拍大台告別作 鄭嘉穎發老脾喪鬧導演 __,嘉穎,TVB,大台,鄭嘉穎,



其他影片:>>






鄭嘉穎對新丁賴慰玲就錫到濃,完全唔擺款!相反對住其他工作人員,就變晒面,仲要連導演都比嘉穎狂串無面比!係嘅,話哂「視帝」鄭嘉穎喺大陸搵到吓錢,返到來咪好似公司欠佢咁,要睇佢面色囉!即將約滿大台嘅嘉穎,其實一早都已經決定起飛腳,唔再同大台續約,不過約滿前,都要拍劇清債先嘅!早前我地就撞到嘉穎拍告別作《迷》果陣,就對住工作人員就大擺阿哥款,教人度位之餘,當發現劇本唔合邏輯,仲串爆導演:「你過唔過到你自 ...


鄭嘉穎對新丁賴慰玲就錫到濃,完全唔擺款!相反對住其他工作人員,就變晒面,仲要連導演都比嘉穎狂串無面比!係嘅,話哂「視帝」鄭嘉穎喺大陸搵到吓錢,返到來咪好似公司欠佢咁,要睇佢面色囉!

即將約滿大台嘅嘉穎,其實一早都已經決定起飛腳,唔再同大台續約, 不過約滿前,都要拍劇清債先嘅! 早前我地就撞到嘉穎拍告別作《迷》果陣,就對住工作人員就大擺阿哥款,教人度位之餘, 當發現劇本唔合邏輯,仲串爆導演:「你過唔過到你自己先,我就過唔到我自己嘞!」搞到對方超無癮呀!


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!